1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Verhalen uit "the hood"

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 23 jun 2005.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was bij de vorige delen ook al het geval. Het is idd een beetje dom, maar het is nou niet de bedoeling om te geilen op die pixels, dus ja.

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    komt ie nu al achter O-)
    dat was ook al in GTA 3 en Vice City, maar is inderdaad wel droog om te zien :cool:

3. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er gewoon geinig uit. de vorige delen weet ik niet

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329
    Een keer liep ik in san fierro downtown. hoor ik een knal ligt er ineens een vliegtuig in de straat.. neergestort erg vaag

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had een keer toen ik net uit liberty city was gekomen de rivier over gezwommen waardooor ik veel politie achter me aankreeg, toen ik daarna een tijdje in de bergen reed reed ik per ongeluk een meer in dus ik ging verder lopen. zie ik opeens een vliegtuig die een noodlanding wil maken op de plek waar ik sta en ik kon niet meer opzij. ik werd overgereden en toen ik wakker werd stond ik voor het ziekenhuis 8)

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn jetpack een rhino gestolen, en ja, een verhaal uit de hood was het, ik ging helemaal met die tank naar los santos, ballas killen, wat een gezicht, met die tank door staten in hoods in santos rijden, ik kreeg ongeveer een kwart van de respect balk toen ik 6 sterren kreeg!

greetz wooly

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met behulp van de tank alle territories ingenomen. Echt makkelijk is dat..gewoon uitstappen en een war uitlokken, terug instappen en ze lopen allemaal naar je tank toe.

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, ik had het ook op die manier gedaan. dat is echt een stuk makkelijker.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja het hoort niet echt bij een echte Gang Fight. Ik vind het veel vetter al lok je een war uit en ga je snel naar een ander territorium, je recrute 4 mensen uit je gang, pakt een auto en gaat erop af. je stapt uit en er beginnen vette shoot-outs.:cool:

10. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat je eigen Homie's niks doen, ze staan daar alleen maar en schieten alleen als ze recht voor hun neus staan, sommige lui van mij hebben al uzi's, is er een manier waarmee ze ak-47's of andere lijpe wapens krijgen? Vind het wel een beetje oneerlijk zo want als je hood wordt aangevallen zijn de GSF meestal geen partij voor de rest.

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je ze geen andere wapens oid geven

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jawel dat kon wel als t goed is. Ik heb 1 keer gehad toen richte ik op een homie en toen gaf ik hem opeens mijn sniper:confused:

13. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox versie?, lijkt me wel cool als zoeits kan, weet je al hoe je het hebt gedaan?

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee dat was bij de PC versie bij een vriend.. Kzou niet weten hoe ik het gedaan had want ik speelde het voor de 1e keer op de PC een ik vind dat zo irritante controls hebben.

Offtopic: 900e post! _O_

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had al een keer die missie voor Ryder gedaan, waarbij je 6 crates ergens bij Ocean Docks moest stelen met een Forklift. Toen werd Ryder vermoord. Op een site las ik een tip om de gate niet open te schieten, maar eerst alle crates netjes in een rijtje te zetten om snel in te laden. Dit deed ik dus en Ryder was aardig ongedeerd toen ik in de bus stapte. We moesten naar een lock-up. Eenmaal aangekomen, kon ik ik het steegje naar die lockup niet vinden en net toen ik hem had, ontplofte het busje, doordat die militairen erop schoten.

Nog een keer proberen, dacht ik. Nu wist ik de ingang in een keer te vinden. Alle crates zonder problemen ingeladen, ik was lekker op weg, ik neem een bocht, valt het busje op zijn zij en krijg ik hem in geen enkele mogelijkheid meer rechtop. Ik weet te ontkomen, maar het busje ontploft. Lijkt wel of er een vloek op die missie rust :D. Zo nog maar eens proberen.

16. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb die missie in een keer gehaald makkelijk zonder eerst die gate open te doen gewoon die kraten op een rij doen. daarna andere gaten openen ryder kotm er aan soms mannetjes dood schieten die komen en dan weg rijden en naar die lock-up gaan :9

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor het herhalen wat ik al beschreef :{

18. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelijk die poort opengeschoten en zodra Ryder werd beschoten schoot ik eerst die 'weekend soldiers' neer en ging weer verder met mn werk. Had de missie toen in 1x gehaald.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je alle 100 gangtags hebt gesprayed, dan krijgen ze nieuwe wapens. Bij mij zag ik al die Homies al rond lopen met Molotov Cocktails.

20. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu net van het 2de eiland naat eiland 3 gegaan...Niks aan.
    Kan iemand mij vertelle of je later ook weer terug naar eiland 1 ga want die misies zijn echt waanzinig

Deel Deze Pagina