1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Verhalen uit "the hood"

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 23 jun 2005.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    op het einde ga je idd trug naar LS verder vertel ik er nix over, want dat weet ik nog niet :p
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    voor wie moet je allemaal missies doen op eiland 3??
    En word Cesar vermoord???
    Jah ik weet het ik vraag nogal veel.
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    speel verder en je komt er achter. _O_ en cesar wordt een goede vriend van je ;)
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had een keer zoiets vreemds, ik liep zo door Los Santos komt er een man voor me, begint hij op mij te knallen met zo'n "silenced gun". Dan knal ik hem dood komt er een andere die gaat dan weer op mij schieten, en zo ging het door, totdat ik in een auto ging zitten en wegreed.
    :confused: :confused: :confused: :confused:




    PS het was op de PS2
     
  5. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst 1 ster en een politie auto achter me aan, toen reed ik naar dat huis van carolina ofzo in het platte land. Ik stopte daar precies voor die grote afgrond, en raad is wat er gebeurt. Die domme smeris rijdt vol de afgrond in en valt in het water.
     
  6. Mike 117

    Mike 117 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had 3 sterren toen ik mount chilliad opging met de hunter :cool: ik stapte uit wilde naar de mountainbike lopen stort er zo'n vliegtuig op mij neer :'-( (dood) :mad:
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ballas.. of die andere n00bs :p dat zijn rivaliserende gangs.. dat zou je toch moeten weten ;) Silenced gun heb ik ze alleen nog nooit mee gezien..
     
  8. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een beetje op m'n motor aan het cruisen was een beetje muziek aan het luisteren op Radio X hoor je opeens die vrouwelijke DJ zeggen dat ze rap zo erg vind en dat de nieuwe rap-ster OG Lock is, waarvoor ik een paar missies daarvoor nog die rap-lyrics gestolen had.
    Ik vond dat wel vet om te horen.
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    op WCTR is ook een heel programma dat over OG Loc gaat, erg komisch. Hij is gewoon de ster uit San Andreas. Ikzelf vind het een beetje te vergelijken met Big O uit 8 Mile.
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu mijn verhaal, losstaand van mijn bovenstaande post:

    De meesten hier hebben wel gemerkt dat ik moeite had met de missies Circle Aistrip en Circle Airstrip and land. In totaal ben ik er meer als 8 uur mee bezig geweest. Enkele minuutjes geleden haalde ik deze op brons. Nu moest ik Helicopter takeoff doen. De tweede keer haalde ik deze, direct op goud, 28 seconden deed ik er over en 45 seconden was al genoeg voor goud. Ik ben dus meer een helikopter-man :D
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    had jij problemen met de airstrip??? helemaal niks van gemerkt.. :p :+
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh was jij dat :) :+ .....na ja gefeliciteerd dan maar he :D
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Laat ik maar niet te vroeg juichen, nu al weer 6 keer de missie destroy targets niet gehaald :+
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar die missie was op zich ook wel irritant. Niet onmogelijk, moet toch wel lukken.
     
  15. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel grappig: ik schiet een ventje neer, komt er een ziekenwagen aangereden om hem te reanimeren, is hij weer levend en rijden ze hem omver als ze weer wegrijden :+
     
  16. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ik heb dat ook vaak, ik had in een zeer drukke straat iemand neergestoken en toen er een ambulance kwam, reden ze minstens 20 mensen over. Dat soort dingen zijn leuk om te zien. :cool:
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is echt zoiets stoms uit SA. De 'ziekenwagens' kunnen voor geen meter rijden, tijdens hun 'reddingspogingen' gaan er nog 10 man aan. Ze kunnen echt niet rijden. En dat is jammer, want dan gaat er weer een beetje realisme af.
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    boeit mij niet ik vind dat lachen man moet je een iemand doden bij een clif zie je die ziekenwagen naar onder rijden 8)
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is allemaal al zo ontzettend realistisch 8)

    Mijn verhaal:
    Ik moest om te leren vliegen dus ook die vliegcursussen doen. Ik ben bij Circle The Airstrip en ik kom net van de grond. Vlak bij het eerste rode cirkeltje word ik ineens 'aangevlogen' door een vliegtuig vanaf rechts. Het ging echt super snel, maar zag er wel super leuk uit in de replay. We waren overigens beide kapot \o/
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dat erg? Nope, dat is GTA en ik vind het alleen maar leuk. Net zoals er altijd mensen zijn die je hinderen als je je sirene aan hebt staan. Maar goed, ieder zijn mening.
     

Deel Deze Pagina