Ik vind het juist fakking k*t. Die ziekenwagens... Sta je daar met je Gang en heb je net iemand neergeschoten komt er zo'n ziekenwagen aan die al je gangmembers doodrijd. Daar kan ik flink pissig van worden. Die gasten rijden zo roekeloos als wat. Maar dat zet ik ze dan betaald ook
Nee het beste met de ziekenwagens is: je hood wordt aangevallen of je hebt er net een veroverd en dan reanimeren ze gewoon de vijand. :{ En dat gebeurt natuurlijk nooit met je homie's.
de AI mag bij de volgende gta wel heeeel wat hoger!!! daar erger ik me soms ook helemaal dood aan! @ Gold Elite, op je handtekening is het antwoord xbox360
idd, soms ook dat je met een moto aan het rijden bent, en dat er opeens een auto van baan verandert en dat je ervan ligt.
Die 'schrikken' dan van een moter-rijder die te hard rijdt... :{ Alsof dat nooit gebeurt. Maar het is al gezegd, aan de A.I. moeten ze bij Rockstar nog sleutelen.
ag, heb er niet echt last van.. dat voorbeeld met die motor, een beetje motor coureur, kan daar best omheen slalommen (like me )
de AI is wel dom soms.. maarja, erg storend is het niet.. wel grappig bijvoorbeeld de agenten.. ik ben nog maar weinig door ze gepakt. zo dom zijn ze
ja als je erachter zit zie je het nog wel ja, maar meestal gaan ze net van rijbaan veranderen als ze naast je zitten en dan boem!
heb ik nooit last van.. maar ik zit de laatste tijd minder op motoren.. eigenlijk ook amper in een auto.. Ik ben hood's aan het veroveren, en dan neem ik altijd een gang mee.. aangezien ik er 6 kan meenemen, past dat niet in een auto. Dus ga ik lopend
Er passen er 6 in een busje... Er rijden in Los Santos opmerkelijk vaak van die TV busjes rond met van die schotels op het dak. Van zulke busjes... En er zijn nog busjes. En als je full respect hebt kan je 7 man meenemen. 'You can now run a seven man gang' *)
Ik wandelde een keer s'avonds rustig door de hood, zit daar een bouwvakker op de trap voor zijn huis. Zegt ie ineens tegen mij: "Maing you stink!" - "Yeah, and you're just a bitch!" Beng! Kogel door ze kop. Niet fokken met mij.
Ik was pas geleden op het vliegveld toen ik 4 sterren had. Best veel politie achter me aan dus. Ik reed echt vol op de landings baan toen zag ik op het eind zon schans staan. Ik ging er dmv een mooie slip precies achter staan en toen reden alle politie auto's + motor over de schans . Toen kon ik weer even rustig rijden
ik had laatst ook zo iets.. maar toen zat er een junk op mijn trappetje voor me huis.. En dat pik ik niet.. Meteen kogel koppen, die Freak