[GTA:SA]Wie heeft hem al uitgespeeld

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robinsky009, 11 jul 2005.

1. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    yes net eindelijk alle 50 hoefijzers. nu ga ik die foto's doen in san fierro en daarna de rest van de tags in los santos:9

zit nu pas op 70.05% en heb 45:12 uur gespeelt:9
    183 dagen in het spel gehad.

ps. Tellen de dates ook mee voor de 100%?

2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet, want twee dates willen niet meer bij mij :p

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee die dates tellen niet mee. Gelukkig niet zeg! Ik heb er lang over gedaan om bij Barbara de 100% relatie te halen voor dat politie uniform (helaas kon je er niks nuttigs mee).

Ik heb vandaag de NRG-500 challenge gehaald, die was veel te moeilijk. Het zweet stond op mijn handen toen het me eindelijk gelukt was. Gelukkig nu wel 98,93% :cool: Nu nog alleen de Firefighter missies en die van de Courier in Las Venturas. De triatlons tellen toch niet mee voor de 100%? :eek:

4. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    waar zijn die triatlons eigelijk?
    heb pas gelukkig die mountin challenge gehaald.

NRG-500 challenge die is vet lastig man ik moesde gister net 1 was me tijd om :mad: echt balen kan i kweer opnieuw gaan proberen :p

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Op het strand van los Santos en op het strand aan de zuidkant van Palomino Creek (dat ligt in het noordoosten van LS). Er verschijnt daar een rode marker op zaterdag en zondag.

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je wanneer het zaterdag of zondag is dan. Staat dat bij het start menu?

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Druk op L om je stats te zien terwijl je te voet bent. Daar staat de afkorting van de dag. :)

8. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    is mij nog nooit opgevallen :{

9. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ook alle sidemissies hebben volbracht om 100% te halen. (taxi, ambulance,politie missie's)

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, die moet ik ook nog doen. Zit nu op 81 % ofzo

11. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    In het verhaal zelf krijg je 2 vriendinnen, maar waar zitten die andere vriendinnen dan?

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is zo ver, eindelijk! Het is me gelukt. Na een maand en 4 dagen het spel te hebben. En in 14 uur minder dan Evert NL. :eek:

En ik heb dus een Rhino gekregen. Maar ik vind de Hydra niet. :confused: Het kan ook zijn dat hij toen niet spawnde, en als ik later probeer hij er wel staat. Ik zag hem iig daarnet niet toen ik keek.

13. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!

14. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Gefeliciteert ik ben ook hard op weg naar de 100% vind 1 snap shot nmiet heb ders 49 die laatse vind ik enrgens balen. als ik die heb ga ik de tags doen heb ders zoiezo al 31 dus nog maar 69 te gaan:9 dus heb nog wel wat te doen en nog die taxi missie's dus ben nog uren mee bezig(uren bedoel ik mee in de game)

15. Mike 117

Mike 117 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook uitgespeeld maar alleen da=e hooofdmissies dan he 100 % komt nog wel :p

16. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Van harte gefeliciteerd! :)
    Vast een hele klus geweest. De Hydra zou volgens mij gewoon voor je deur moeten staan. Mischien weet Evert meer? Kan er nu eigenlijk nog procent af als je cheat? Ik zou dan gewoon nog een andere acount aanmaken en daarop cheaten vanaf nu als je een Hydra wil. :p Anders kan je altijd nog terug naar je vliegbasis in de woestijn.

17. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Die Hydra staat op het dak van Sweet (het huis naast die van CJ in Grove street)

18. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Lijp hoor...... *)

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit op 95.2% (iets in de 95% iig). Ik moet nog wat oysters vinden. Ik moet nog de missies met de taxi, brandweerwagen, pimpmobiel, trein doen. Oh ja en nog wat race tournaments in Las Venturas (dat vlieggedoe).

Ik zit wel op 80 uur. :D

Edit: Die vigilante missies waren echt makkelijk. Ik hoor vaak dat die heel erg moeilijk zijn. Als je gewoon een tank jat......

Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  20. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn ze makkelijk jah, maar probeer het maar eens te doen met een politiewagen. Wordt et gelijk twee keer zo moeilijk.

Deel Deze Pagina