[GTA:SA]Wie heeft hem al uitgespeeld

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robinsky009, 11 jul 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem nu ook uit en rijd lekker met een Sanchez door de woestijn. Ik probeer steeds die hele grote helikopter uit de legerbasis te stelen maar die turrets en die vliegtuigen (Hydra's) mollen me steeds. Ik vond het trouwens wel erg leuk, alleen af en toe moest je voor één missie heel ver rijden en mocht een bepaald voertuig niet stuk.

Alsof die andere gangsters om hun auto geven...

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat weet ik, dat probeerde ik als eerst. Ik dacht gelijk: tijd voor een tank.

3. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je bij die scholen alles op goud hebben als je 100% wil?

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat hoeft niet. Dat zou best wel moeilijk zijn. Ik heb alleen de bike school op gold.

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou bijna niet te doen zijn bij de driving school en de flying school. Ik ben nu op ongeveer 80% dus ik kan nog even bezig :p

6. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de bike en vlieg school op goud, alleen die auto haal ik niet hoger dan zilver!

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij alle 4 schools overal goud en de driving school was het aller moeilijkst vond ik. pff en dan krijg je ook nog zo'n hotknife, wat een rot auto!

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die hotknife valt idd behoorlijk tegen. In VC was ie nog wel vet, maar in SA heb je veel vettere auto's en is deze niet echt meer nodig.

Deel Deze Pagina