1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Van die 2 franchises loopt het exclusiviteits contract niet af aan het einde van 2004. En de vorige 2 (moderne) GTA's zijn ook uiteindelijk op de xbox gekomen. Dus een topic als deze is een stuk reeler (mn umlaud knopje werkt niet meer) dan een GT4/Paper Mario topic.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was dan ook overdreven, een beetje figuurlijk bedoeld. Anyway, het is zinloos om dit in het Xbox board neer te zetten aangezien het er niet op lijkt dat deze titel ook binnen 2 jaar naar de Xbox toekomt. Alles in de OP is van de PS2. Echt zinloos dit.

3. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen heeft zin om zich op een ps2 forum aan te melden. Wel zo makkelijk om hier ook ff een topic te maken.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Daanos bedoelde dat dit eigenlijk in het 'Overige Consoles' subforum thuishoort ipv het Xbox Games subforum. Niet dat je naar een PS2 forum moet ;)

Overigens is daar allang een GTA San Andreas thread. En eigenlijk heeft hij wel een beetje gelijk, de game is immers helemaal nog niet aangekondigt voor de Xbox. Maar goed, als mensen hier over deze game willen babbelen gaan ze maar lekker hun gang. Jammer alleen dat het vrijwel alleen maar gaat over de vraag of hij wel of niet naar de Xbox komt. Met daarbij steevast dezelfde antwoorden van; Ja, Nee en misschien, zoals in de vorige thread. Dat ging gewoon iets van dertig pagina's ofzo achter elkaar zo door :)

5. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Hij komt naar de xbox en daar gaat het om. Anders was het ook zinloos al die Halo 2 topics aan te maken...2 jaar voor de release.....

What's your point?

Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  6. XeoN

XeoN Guest

Gaat mee met Robhimself.

7. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dat gezeik om niks van jou vind ik een beetje zinloos 8)

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het is ook een beetje zinloos om daar nu nog op te reageren dunkt mij zo. Ik ben het wel eens dat het zinloos is de post van Daanos, maar als je daarop gaat reageren dan hebben we straks weer een zinloze discussie erbij.

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    niet minder zinloos dan jouw post

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik hoorde van iemand dat je ook zou kunnen skatboarden!??? Is dit echt het geval? Wel geinig!

12. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er is van alles te doen in dat spel petje af voor die gasten van Rockstar.:D

14. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen skateboarden dacht ik hoor. Wel stunten op een bmx'je :D

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Wel fraai dat ze zoveel toevoegen aan ideeën, zoals het stealthy afmaken van mannetjes. Hopelijk is het niet zo erg uitgevoerd dat je het een hele missie lang moet doen om de missie uit te spelen, dan kan het nogal irritant worden (als het slecht is uitgewerkt). In True Crime was dat een van de problemen.

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeef mij danmaar dat ik nog even doorga met de 'zinloze' discussie.

Je weet niet eens of hij naar de Xbox komt, dat neem je aan. Rockstar heeft nog niks aangekondigd, en de exclusiviteitsdeal met Sony kan best eens verlengd worden. Van Halo 2 wist je het wel, want die werd meteen aangekondigd voor de Xbox. Da's een groot verschil.

Het Double Pack kwam naar de Xbox omdat er in die deal niks stond over een pakketje van meerdere GTA games, dat was een soort 'foutje' in het contract van Sony's kant. In principe zijn de GTA games nog steeds echt PlayStation exclusives.

Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of je het weet. Maar Sony heeft toestemming gegeven aan rockstar om dat spel op de xbox te mogen uitbrengen. Maar als de mods het gewoon open laten, dan zal het wel mogen. Je hebt er volgens mij geen last van.

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook geen last van, het viel mij simpelweg gewoon op dat een topic als deze in het Xbox board stond :)

Maargoed, ik trek mij verder maar terug uit dit topic ;)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja wat maakt het nu uit of ie hier of in overige consoles staat?Het gaat er toch om dat je over he spel kunt praten dan maakt het toch niet uit op welk forum?

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik begrijp je punt ook wel hoor. Eigenlijk is het nog gewoon een ps2 game. Maar mij maakt het niks uit waar die staat. Als ze het verplaatsen dan moeten ze dat zelf weten.

Maar moest dit spel eigenlijk niet al Gold zijn? Want over ongeveer 16 dagen komt hij al uit.

Deel Deze Pagina