Na 1,5 - 2 jaar heeft het geen nut meer voor sony om het contract te verlengen omdat ze er weinig voor terug zullen krijgen... En ik denk dat Take-2/Rockstar dit contract ook niet wil verlengen omdat ze met het porten naar de xbox veel meer geld kunnen krijgen dan voor dat contract.
ja hij is gold.... hopelijk komt nu binnen 1 maand het verlossende woord: We are busy porting the game to microsofts machine *)
Hmmz, nou staat er weer dat ie de 26e komt Nou ja, boeiend, 3 dagen eerder of later maakt ook niet uit *)
gaat dit topic ook over de ps2 versie als die uitkomt? of alleen de xbox versie mocht die ooit komen?
hoezo meestal wel?..want de 29e ligt hij in de winkel en ik wil weten als ik em preorder ook de 29e thuis krijg..
normaal gesproken krijg je hem wel op de release dag maar er kan bijv. bij de post altijd wat verkeerd gaan waardoor het iets langer duurt. Als je hem 100% zeker op de releasedag wilt hebben moet je hem in de winkel kopen
Hahaha, ik vraag waarneer hij gold word en de dag erna is hij gold. Ze moeten het nu dan wel alleen snel drukken want over 7 dagen komt hij in Amerika uit. Ik denk toch dat hij een paar dagen later uitkomt. Ja, op een dubble layer dvd.
Een 2 player mode ?? meer nieuws over multi player After the online multiplayer rumors were shot down by Rockstar, new ones emerged from magazines stating there will be a two-player, co-operative mode. We now have more information on this rumor. There will, however, be a dedicated co-operative mode for two players. During the game, a scene ensues when the player rescues a girl from a burning building. After this act of gallantry, she becomes your in-game girlfriend and also, a playable second character. Most of the co-op action takes place inside vehicles, with player one driving and player 2 shooting. When the co-op mode is opened, icons will display the missions available to two player on the game's map. What's more, a plethora of two-player minigames will be included in San Andreas. Unfortunately SPOnG has no specific details regarding these right now, though we can confirm that various parlour games will be included. - SPOnG
Ontwikkeling GTA: San Andreas voltooid: Volgens de laatste berichten is de ontwikkeling Grand Theft Auto: San Andreas voltooid, of in Engelse term gold. Het spel is in ontwikkeling bij Rockstar North en die zal deze week de ontwikkeling van het spel beëindigen. Dit betekend dat het spel klaar is om naar de drukkerij te gaan om vervolgens verscheept te worden naar Europa en andere continenten. Grand Theft Auto: San Andreas ligt op 29 oktober bij ons in de winkels. Met de voltooiing van de ontwikkeling staat die datum (zo goed als zeker) vast. bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=3639