1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    te veel neon kan de ps2 denk ik niet aan, misschien dat het bij de xbox versie anders is :)
     
  2. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuk die vergelijkingen!

    Zou het trouwens zo zijn dat je een stuk hoger kunt vliegen dan in GTA 3 en VC, aangezien ik al een paar shots heb gezien met vliegtuigjes behoorlijk hoog in de lucht.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja je kunt hoger vliegen

    van Gtagaming.com
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, cool. Eindelijk is een echt goed vliegtuig, kan echt niet meer wachten. Misschien kun je hem wel krijgen als je een vliegtuigbedrijf koopt (eigen vliegtuig met misschien eigen embleem ;)) of je moet 'm gewoon stelen. Maakt mij eigenlijk niet uit, als ik hem maar kan vliegen.
     
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe je eigen "gang vliegtuig" die helemaal getuned en gepimpt is en dan met een groepje paradroppen en de stad overnemen

    *droomt rustig verder*
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik denk dat het vliegtuig eerder zoiets wordt als de tram in Gta3.Je kunt snel naar een andere plek maar je kunt het niet besturen
     
  7. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel treinen kapen en besturen... dus misschien ook wel passagiersvliegtuigen.

    Bin Laden here I come! :D
     
  8. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook niet dat jij dat zegt 8) , maar ik vond et alleen lol hoe jij reageerde.. O-)
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    wel strak, alleen maar radio los santos luisteren HIP HOP/RAP 4 life !!!
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom dubbelpost je in hemelsnaam? je avatar klopt je bent namelijk idd irritant...j/k :+

    @maxieboy007 zulke bin laden acties zullen waarschijnlijk niet lukken want bij vice city als je met je vliegtuigje tegen een gebouw aan vloog ketste je terug :D
     
  12. XeoN

    XeoN Guest

    He, een nieuwe GTA, met nieuwe dingen, drek ken je de Jihad enzo joinen... :p
     
  13. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dus ook een stuk hoger ter pletter slaan als je er per ongeluk uitstapt , en dan heb je niet het geluk dat je maar ongeveer de helft van je leven kwijt bent :+
     
  14. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je een parachute. Zou wel droog zijn: op z'n hoogst uit een vliegtuig springen en met je parachute op een dak landen, het gebouw ingaan, alles en iedereen afmaken, droog naar buiten lopen, autootje stelen en weer verder.

    Nee
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst review GTA SA

    Welke site of welk blad zou als eerste komen met review van GTA?? 8) 8)

    Power Unlimeted : komt uit 1 nov geen review wel review HALO 2
    Gamepro: Is over al laat mee *)
    OPM2 : komt uit 28 okt heeft ook niet

    www.gamespot.com/ps2 : Denk zelf dat die als eerste is. Want hun krijgen hem 26-10-2004 binnen consumenten ook!! (3dagen eerder dan ons :mad: :mad: )
    Meestal hebben ze wanneer het spel uit komt de zelfde dag een video review van het spel en getypte versie!! 8)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  16. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen ps2 dus het maakt me niks uit wanneer de review komt, ik speel hem toch pas als de pc versie uitkomt. (op de dág dat ie uit komt)




    bron: gtagaming
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  17. XeoN

    XeoN Guest

    *Schopt draad naar boven*



    Vrijdag is het zover! :D
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, en als gcshop hem wat eerder opstuurt, heb ik hem misschien wel op woesdag_O_.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Weet niet of jullie het hele verhaal gehoord hebben, maar dit bevestigd wel het 1 en ander, aangezien er plaatjes op die doos zitten die R* nog niet heeft uitgegeven (het is dus niet nep denk ik).
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je 1-2 players kunt doen zo dat natuurlijk helemaal te gek zijn. Maar dan moet ik wel nog een extra controller kopen.
     

Deel Deze Pagina