Als ik dit spel heb ga ik in een auto zitten, zet radio X aan, en ga lekker chillen Wat een lekkere zender is dat zeg
Er waren bepaalde missies die je met z'n 2-en kon doen, bijvoorbeeld dat er eentje rijdt, en de ander schiet. Zoiets heb ik iig gehoord..
Misschien een herhalende vraag maar is er al wat bekend over de komst van GTA San Andreas naar de Xbox? Komt hij? Of staat er nog helemaal niets vast? En wat ik dus van jullie begrijp: GTA San Andreas ligt 29 oktober voor de PS2 in de winkel?!
Okay: Voor álle duidelijkheid. Ik zeg dit nog één keer: HET IS NOG NIET BEKEND WANNEER EN OF DE XBOX VERSIE UITKOMT. Duidelijk??
die xbox versie komt er, alleen moet eerst nog dat contract met sony afgelopen zijn, rockstar mag nu nog niets over de xboxversie zeggen zolang dat contract loopt.
Nieuwe trailer ('Homecoming') van GTA;SA op de officiele site... http://www.rockstargames.com/sanandreas/ wel moeilijk om aan de gang te krijgen btw, waarschijnlijk door de drukte, maar die zal in de loop vand e ochtend wel zijn afgenomen... edit; ow ja, San Fereiro nu ook beschikbaar om te verkennen in de flash versie van de site...