True, maar is het maar de vraag of R* dat als een waardige toevoeging beschouwt. Het is natuurlijk makkelijk om te zien dat tatoeages of verschillende haarstijlen wat toevoegen aan een game, maar of ze inzien dat rondgereden worden ook best cool kan zijn... We shall see huh .
Ja, het maakt mij eigenlijk niks uit. Als het er niet inzit rijd ik zelf wel. Hmmm, wat heb ik zin in dit spel. Ik hoop wel dat gcshop hem een paar dagen eerder krijgt.
Dat zou je kunnen doen. Bij mij duurt het alleen wel lang voordat ik iets terugkrijg. Maar je kunt het proberen. EDIT: Er is een super grote preview van San Andreas op Gamers.nl. Echt de moeite waard om te lezen.
Weet niet of ik het mag vermelden hier, maar een vriend van me heeft San Andreas sinds gisteren.. Hoor nu van hem hoe die is..
ben jaloers op de mensen die 'm deze week al kunnen spelen, jullie moeten mij er alles over vertellen!!
inderdaad of zet het in spoiler tagz (maar als het met halo 2 niet mag zal het met gta ook wel niet mogen?)
Die Previes op Gamer.nl is wel chill..Damn..Tijd om een PS2 aan te schaffen.. Trouwens komt dit spel nou wel of niet op Xbox..??
Mij lijkt die berg waar ze het in de preview van gamer.nl echt de bom! In de preview hebben ze het zelfs over 4 tot 6 maal zo groot volgens mij