Tsja last... het is niet zo dat ik niet meer in het dagelijks leven kan functioneren als de thread hier blijft staan. Maar in de openingspost begint het al meteen met PS2 plaatjes en trailers. Maar vooruit, als ik hem dadelijk voor de PS2 heb, wil ik met alle plezier hier in deze thread met jullie delen hoe geweldig GTAA is.
leuk idee duck maar mss i s tegen dan al de ps3 uit ?? want er is nog alijd geen oficiele release date en volgens metal wolf zijn mail moeten ze nog aan een zogezegde xbox versie beginnen !!!!!!!!
mensen als we minimaal 20 mensen bij elkaar kunnen vinden die gta sa kopen op ps2 kunnen we bij een internet shop korting krijgen
Na de filmpjes bekeken te hebben, kan ik toch weer zeggen dat deze weer supergoed gaat worden. Het zit boordevol mooie gameplay en leukigheden, zoals het dikker worden enzo. Had niet zo verwacht hoe ik het nu gezien heb, en het wordt alleen maar beter.
Dat bedoel ik, en ik heb hem dan ook op de ps2. Dus voor mij maakt het ook niks uit. En Mars15: ik heb het spel al besteld, dus ik kan niet meedoen.
Wel jammer dat het onderste uit de kan op grafisch gebied van de ps 2 al is gehaald. Want dan zal de xbox versie nooit zo mooi worden als ie had kunnen worden. Muhjah ik vindt graphics eigelijk niet zo heel erg belangrijk. K bid dat deze game naar xbox komt, lijkt me te lijp gewoon (DIE BERG!!!)
dit is sick...gta 3 en vc hebben we 4 jaar op moeten wachten...dus hier kan je ook wel een tijdje op wachten voor de xbox :<