1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja me 2

En zo zit het ook bij de meeste mensen die GTA SA geleeched hebben, die kopen em komende week ook wel.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Alsof als iemand zegt tegen R* JANTJE HEEFT M!!! dat er gelijk een uur later politie voor de deur staat met huiszoekings bevel...

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze gaan denk ik niet achter de mensen die hem gedownload hebben aan , maar achter die mensen die er voor verantwoordelijk zijn dat GTA:confused:A geleakt is

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Cool, girlfriends in GTA. Ben benieuwd hoe ze dat hebben uitgewerkt. Misschien wel ongeveer zoals het in Fable is gedaan, dat je indruk moet maken (met dat dansen en natuurlijk je reputatie) en dan cadeautjes moet geven en uiteindelijk misschien krijgen. Er komt echt steeds meer bij, ik ben geen eens meer verbaasd over die 150 uur over 100% 8)

5. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hovercrafts is ook nieuw voor mij. Heeft iemand daar al een screenshot van gezien?

6. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog nergens gezien.. Nog 1 weekie damn en die gaat natuurlijk weer zo sloom als wat natuurlijk |:-

7. XeoN

XeoN Guest

Die boten in Vice stuurden wel kut vond ik...

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik heb vakantie en fable dus het gaat al wat sneller. En bovendien is het nog maar ongeveer 4/5 dagen.

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat komt omdat dat in het echt ook niet al te direct aanvoelt :), behalve bij een kleine zeilboot, dat wil wel.

10. XeoN

XeoN Guest

We Shall See....:D

11. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wijze woorden *)

12. XeoN

XeoN Guest

Ben nou intelligent...uhm uhm O-)

13. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  14. XeoN

XeoN Guest

Vet!!!!!

Maar ja, als je ff snel openneer moet om iemand koud te maken..:D

15. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De redakteur van Playstation2 Magazine USA heeft na 35 uur spelen 49,94% van het spel gespeeld. Hierbij is hij puur voor de missies gaan spelen. In die tijd heeft hij drie gebieden overgenomen en één verloren. Er zijn ook nog eens 158 gangmembers gestorven. Hij is al een keer uit een vliegtuig gesprongen en heeft twee vrouwen aan de haak geslagen met wie hij meerdere keren bezig is geweest.

De uitgaven van de OPM redakteur:
    - Gebouwen $160.000
    - Gokken $32.411
    - Wapens $11.400
    - Kleding $1.675
    - Tattoos $1.505
    - Kapper $1.300
    - Eten $2 (Waarom zo weinig? Werd niet verteld)

Voor de Twee-Speler optie heeft Rockstar de Rampage Missies. Je speelt met z'n tweeën in één scherm en de Rampage kan je te voet of in de auto doen (één rijdt en de ander schiet). Bij een Rampage Missie moet je zoveel mogelijk mensen omleggen..

Je kan je auto laten "bouncen" dankzij hydrolics in die auto. Dit kan je ook doen met behulp van de Dance Dance Revolution dansmat!!.

In de Arcade Hallen in San Andreas zijn vier games te vinden: Let's get ready to bumble (space game uit de '80), They crawled from Uranus (een Shooter net als Gyruss), Dualiy (Space Shooter) en Go Go Space Monkeys (Side-Scroller).

Bron: Ownage.nl

16. XeoN

XeoN Guest

Ga vrijdag bij Replay voor de deur liggen..:D

17. mars15

mars15 Guest

kan niet wachten tot vrijdag
    deze week kijken wanneer gcshop hem verstuurd

18. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verkopen sommige winkels hem neit eerder? bv op een donderdag lag vice city al bij dixons

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja ze zeggen zo van "Degene die het downloaden en beschikbaar stellen zijn strafbaar en zullen gepakt worden" maar goed, ze kunnen niks beginnen tegen dat illegale circuit...

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De plaatselijke gamesboer bij mij krijgt hem woensdag of uiterlijk donderdag.
    Er zullen wel aardig wat winkels zijn die hem donderdag al hebben, was met GTA3 en GTA VC ook al zo.

Deel Deze Pagina