Is er al een review op internet te lezen? Op IGN etc. staat nog niets, terwijl die vandaag daar uit zou moeten komen. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe die wordt, hopelijk niet teveel herhaling.
Ben wel benieuwd wie nou weer je auto wilt jatten, Gta 3 en Vice city waren 2 aparte mannetjes steeds
Als je niet weet wie Eazy E is, check dan www.eazye.tk , hij is de Godfather of gangsta rap! Het personage Ryder in GTA: SA is op hem gebaseerd!
Mwah, ik vind het wel meevallen qua goede songs. Van wat ik zo zie vond ik de jaren '80 tracklist van GTA Vice City iig beter. Al zitten er wel een paar hele sterke nummers bij. Guns N' Roses - Welcome To The Jungle en Rage Against The Machine - Killing In The Name zijn natuurlijk geweldig om helemaal op door te draaien en alles en iedereen af te maken En de tracks van Dr.Dre en Ice Cube zijn weer perfect als je lekker aan het cruisen bent in je lowrider, maar waarom zit het nummer Copkiller er nu weer niet in? Die zou gewoon perfect zijn tijdens polite achtervolgingen waarbij je de ene na de andere politiewagen in puin rijd/schiet. Een beetje een gemiste kans
Je kan niet alles hebben Wel erg veel nummers vind ik, ik hoorde dat de radiostations ook 2x zo lang duren en dat het nooit hetzelfde is omdat ze geshuffled worden... Is dat waar?
"Zegt ie dat ik niet zo hard moest boeken en dat ik m doekoe moest passen...Ik zeg Yo, ik ben je bitch niet!"
spot ik hier imand met dezelfde avatar? Na-aper Pfff, ik ken maar vrij weinig nummers uit die hele lijst. De muziek uit de jaren 90 die mij is bijgebleven is voornamenlijk Samson en Gert Maar er komt gelukkig weer een VCPR achtige radio, WCTR Talk Radio.
Off-topic. Sorry man, had die wallpaper gedownload en toen 89x8 laten maken. Moet ik hem veranderen? Of verander jij hem?