Eerste review van IGN is binnen: Presentation: 10 Graphics: 8.5 Sound: 9.5 Gameplay: 10 Lasting Apeal: 10 Overall: 9.9!!!!!
De eerste reviews zijn binnen, en ze zijn ZEER positief! www.ign.com; 9.9!!! www.gamespot; 9,6!!! Ze klagen wat over de graphix, maar dat is geloof ik ook alles wate r te klagen valt, en ze snappen zelf ook wel dat het (pop-up etc) komt door de gelimiteerde hardware van de PS2, en de grootte van Andreas...
Nou de reviews liegen er niet om. Quote van IGN "I'm not going to beat around the bush. Grand Theft Auto SA is the single best Playstation 2 title i have ever played. Wauw. Als je die review leest. Alleen maar lof voor het spel. San Andreas here i come !!!
Damn zeg, ik kan echt niet wachten hoor. Wat een zieke game zeg...... GTA III en Vice City vond ik al helemaal het einde......
Nog maar zegt ie dan! Dat is heel veel hoor..... Nee valt eigenlijk wel mee, maar hoe dichterbij het komt hoe meer het allemaal kriebelt haha....
Is dit een xbox site ? er is niet eens bevestigd dat dit spel naar de xbox komt en deze topic staat bovenaan??
We zijn allemaal massaal overgestapt Nah, hoogstwaarschijnlijk zal ie ook gewoon naar XBOX komen, maar ze willen er nog geen definitieve uitspraak over doen...
haha nou als je kijkt hoe lang wij xboxers hebben moeten wachten op de vorige 2 delen dan ben ik bang dat je idd beter kan overstappen
Dit stelt me echt voor een probleem, ben namelijk altijd voor de NGC en XBox gegaan, maar nu moet ik echt diep respect uitbrengen voor Rockstar etc. want dat ze dit op een ps2 kunnen maken is echt razend knap. Mijn argument om geen ps2 te kopen waren de gfx en de casualgamer gerichtheid, maar met zo'n spel slaan ze de concurrentie zeer hard om de oren. En ik dacht nog wel dat xbox aan het terugkomen was van de gigantische achterstand op sony, de games zijn wel beter geworden maar niet perfect (hopelijk halo 2, en ninja gaiden natuurlijk). Maar sony heeft zelfs zo op het einde van de ps2 nog topgames die echt toppie zijn. Dus misschien komt er toch een ps-two in huis, hoewel ik dat eigenlijk niet van plan was uit principe.
Maar er word ook veel overhyped... GT4 em vooral killzone (tot mijn diepe teleurstelling) gaan niet zo goed worden als we dachten.
Op www.gametrailers staat er nu een gameplay clip die echtw eer om te smullen is; eerst een aantal stunts, die niet heel bijzonder zijn, behalve dan dat je nu ook een flip kunt maken met je motor (salto achterover) en er dus niet meer automatisch afflikkert als je dat probeert... Na de stunts zie je wat chickies op straat lopen, en dan volg je een gesprek tussen 2 chickies die echt nergens over gaat, plus wat kleding gediss etc... heerlijk
Is toch niet normaaal, dat wij deze game niet op onze xbox hebben!!. Af en toe toch wel spijt dat ik niet voor de PS2 heb gekozen!!
LOL! Ik begin er ook over te denken om alleen voor deze game een PS2 te gaan halen! /EDIT Waarschijnlijk al 100x gevraagd, maar is er wel iets bekend over de PC release?
Rockstar kan san andreas wel naar de xbox brengen las ik laatst omdat een contract met sony aan het einde van dit jaar afgelopen zou zijn. Dus theoretisch zou die dan in febr. of zo op de xbox kunnen zijn. Maar sony zou daar wel weinig trek in hebben dus wordt dat nog spannend wie er gaat winnen.
Dat heb ik ook gedaan. En als ik die previews en reviews lees heb ik er toch echt wel goed aan gedaan. En de pc release is iets van maart/mei 2005.