1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

1. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een sukkel als ie niks om gta geeft :D

2. FWesten

FWesten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook helemaal NIET begrijpen :D!

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Een maandje... dan mis je Halo 2 en Pro Evolution Soccer 4 :eek:

Een 9.9 en een 9.7 zijn wel heel hoog btw, en IGN en gamespot vertrouw ik echt.

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al over nagedacht, maar ik ben geen voetbal fan en HALO2 zit ik niet op te wachten.......

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    leef jij wel :p, enigste goeie is dat je van GTA SA houd...geen halo 2, hij is ziek..

6. mars15

mars15 Guest

hier het zelfde verhaal

een docent van me heeft hem al
    heb vandaag een kwartier met hem over gta gepraat _O_

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!

Nee, maar wat ik van de reviews begrepen heb, ren je in een dag door HALO2 heen terwijl GTA SA na een week continue spelen nog de moeite waard is. Daarbij hebben een aantal maten van me ook een xbox waar ik tegen die tijd ook zeker HALO2 online zal spelen.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja daar geef ik je gelijk in maar als echte xbox fanaat moet je toch wel eerst ff halo 2 uitchecken en dan GTA SA :p

9. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oeh dus als je niet van halo houd ben je ziek? man dan ben ik ernstig ziek joh |:-

en ik ga dus mooi geen ps2 kopen voor sa want dat is precies wat sony wil dat ik doe en daar trap ik dus mooi niet in!

10. XeoN

XeoN Guest

Ga jij nou maar lekker Vice City spelen.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Denk ik ook ja! Halo2 speel je vrij snel doorheen, waarna je hem misschien nog eens een paar keer speelt, maar niet echt heel erg veel (persoonlijke mening). Maar GTA SA is zo waanzinnig groot en er is zoveel te doen dat je na een paar maanden nog bezig bent. GTA Vice City speel ik nu nog bijna elke dag op de PS2, dus San Andreas houd mij de komende 10 jaar wel bezig ;)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je zou wel gek zijn om 210 euro voor 1 spel neer te leggen...

EDIT: Ik denk dat ik langer bezig ben met halo 2 dan met GTA. GTA Vice had ik na 3 dagen genoeg van, als je eenmaal de missies heb uitgespeeld dan vind ik er niet veel meer aan. Vind altijd beetje loos om auto's te verzamelen of hidden packages te gaan lopen zoeken... Halo 2 singleplayer is misschien wel korter maar online wordt het echt te gek.

13. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, ik zie het vanzelf wel als ze SA voor de xbox aankondigen.

14. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ook, maar HALO(2) speel ik alleen als er een paar maten op bezoek zijn, dus dat komt ook wel goed. In het verleden hebben we genoeg met die xboxen in de rondte gesleept. Maar ik heb nu vakantie dus mooi de tijd om dagenlang achter een spelcompu te zitten.

/EDIT Naar de multiplayer van HALO2 ben ik wel heel benieuwd, omdat (als het goed is) de gebreken(bandbreedte, aantal xboxen, overleg binnen team) van HALO online nu allemaal opgelost zijn.

15. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt er een ps2 pack waar gta san andreas bij inzit? dna overweeg ik het ook wel om een ps2 te kope :)

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Is nooit gebeurd, denk dat het ook niet zal gebeuren. Nog 3 dagen en dan ben ik weer hooked on GTA SA...

17. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, mij lijkt Halo 2 ook niet echt geweldig hoor, hij lijkt mij wel grappig(ik heb de LE versie al gekocht) maar sommige mensen overdrijven zo, en nu ben ik dus ernstig ziek? _0/

Ik wil GTA:confused:A ook héél graag spelen, maar ik heb een beetje een hekel aan Sony dus ik ga ze niet steunen en bovendien GTA:confused:A en MGS 3 zijn de enige leuke maar die verschijnen later nog wel anders op en GTA is toch fijner te spelen op de PC. En 210 euro is te duur voor 1 spel

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dus als je een ps2 koopt om san andreas steun je de ps2. Volgens mij hoef je sony echt niet meer te steunen hoor. Volgens mij doe je het dan voor je eigen plezier en niet om iemand te steunen. En san andreas was niet mijn enigste spel om een ps2 voor aan te schaffen. Want ik heb nou al weer 2 spellen in een maand voor de ps2(en 2 spellen voor de xbox:cool:).

19. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat GTA SA groter gaat worden dan HALO2:

bron: telegraaf

Hoge verwachtingen Grand Theft Auto
    door onze redactie
    AMSTERDAM - De verwachtingen van het gewelddadige videospel Grand Theft Auto: San Adreas zijn zeer hooggespannen. De vraag naar het spel zou wel eens groter kunnen zijn dan naar de meest succesvolle filmproducties uit Hollywood.

Van Vice City werden tot nu toe 12 miljoen kopieën verkocht.

Kenners van de game-markt denken dat het spel in de eerste week meer dan 4,5 miljoen keer over de toonbank zou kunnen gaan. Het spel zou hiermee een van de snelst verkochte games ooit zijn. Van de vorige Grand Theft-editie, Vice City, zijn er nu 12 miljoen verkocht. San Andreas is volgens de analisten goed voor 13 tot 15 miljoen exemplaren.

Het spel gaat voor 50 dollar van de hand. Bij een verkoop van 15 miljoen games, zal San Andreas de Noord-Amerikaanse bioscoopomzet van de film Titanic met meer dan 100 miljoen dollar overtreffen.

In San Andreas draait het allemaal om een misdadiger die terugkeert naar een stad die lijkt op Los Angeles. Hij merkt dat z'n moeder vermoord is en wordt bovendien beschuldigd van moord. Wat volgt is tot 150 uur virtueel geweld.

Grand Theft Auto: San Andreas is alleen beschikbaar voor de Sony PlayStation 2.

Laatste zinnetje is wat minder, maar ja, dat wisten we al.

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Er kwam toch een ''nieuwe'' PS2 uit die kleiner was en samen met San Andreas gelauncht werd? Geloof dat ik dat ergens had gezien, maar weet het niet zeker meer. Voor een goede prijs is dat wel een fraaie combo natuurlijk.

Dat er zoveel van GTA:confused:A verkocht wordt kan ik wel geloven, maar dat het de bioscoopomzet van Titanic overtreft met 100 miljoen dollar (8)) is echt onvoorstelbaar. Geen wonder dat de gamesindustrie zo groot wordt.

Deel Deze Pagina