1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dus gcshop stuurt hem morgen pas op. Nou, lekker is dat. Als ze het spel al hebben, kunnen ze het toch net zo goed opsturen. Waarom nou weer wachten tot morgen:mad:.
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    :'-( wou hem bij de bartsmit halen alleen ze verkochten net de laatste die ze voor de losse verkoop hadden aan diegene die voor me stond :'-( en ze kregen ze pas dinsdag weer dachten ze
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Beste Marcel,

    Als je hem vandaag besteld en je betaling is op tijd binnen dan krijg je hem
    inderdaad vrijdag nog in huis. Wij krijgen hem morgen binnen en we zullen ze
    uiteraard meteen doorsturen. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt
    hoor ik ze graag.

    Met vriendelijke groet,

    dus morgen sturen ze
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit Vice City in een nigger style. Ik wacht wel op Halo2, die denk ik veel beter is.
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit zijn echt 2 totaal verschillende games. Je kan ze echt niet met elkaar vergelijken. Dus je kan niet zeggen dat Halo 2 beter wordt dan GTA: San Andreas. Of andersom.

    En is het erg dat het in "Nigger Style" is? Lijkt me wel vet. Alleen jammer dat ik nog tot volgend jaar moet wachten wanneer hij op de PC uitkomt :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gezegt dat het erg is ?? Nee. Ik zei alleen dat Halo 2 mij beter lijkt, en dat San Andreas een beetje teveel lijkt op zijn voorgangers kwa het besturen etc. Dit als het 3e deel 3D. We willen nu wel is wat nieuws, dit weten we onderhand wel. MIjn mening he... Ik heb niets tegen niggers ofzo.
     
  7. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb hem ook sinds vanmiddag, na 2 uurtjes gespeeld te hebben moet ik eerlijk zeggen dat zdit spel echt "het" is. En je hebt nu echt het gevoel dat je op de snelweg zit; het beeld wordt dsteeds waziger naarmate je sneller gaat rijden. Je kan ook niet zomaar midden op e weg gaan staan om een auto te later stoppen en die te jatten, nee op de snelweg wordt je gewoon aangereden :D . Ik zag ook wat verkeersongelukken en wat ook wel plesant is dat er nu ook politie is op de motor; die gaat behoolijk hard. Verder heb ik nog even gezwommen en ben ik op een berg geweest boven de stad waar je begint( Las Santos volgens mij ). en daar had ik een mooi uitzicht. Veder had ik even m'n huis gechecked, waar je, als je even zin hebt, de game kan safen en je kan naar boven lopen en daar is een klerenkast met een spiegel en daar kan je even je outfit veranderen, wat alleen jammer is is dat je alleen maar begint met een outfit :'-( :'-( . Mwah dat waren mijn eerste dingen die ik heb gedaan; Adios Amigos,

    Marnixio

    Edit owja, ik heb ook nog op een tracker gezeten en op een bmx gereden :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  8. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou dit soort dingen ff in een spoiler zetten. Je weet nooit of mensen
    het al willen weten.
    Ik moet me ook bedwingen om niet alles al te vertellen hoor.

    Ik zal alleen maar zeggen dat het spel alleen nog vetter is dan ik al dacht. Heleboel verbeteringen t.o.v vice city.
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk heb je recht op je eigen mening, maar je redenatie komt een beetje vreemd over. Ik bedoel: '3e deel 3D'? Wat wil je dan? Terug naar de oude 2D stijl van GTA 1 & 2, GTA in Virtual Reality? En de besturing van Halo 2 is toch ook hetzelfde als Halo of niet soms? En als Halo 3 er komt en hij is hetzelfde als de voorgaande delen, koop je die dan ook niet? :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde met het 3e deel 3D eigenlijk dat het zo snel gaat. IK denk dat ze aan het porberen zijn het boeltje uittemelken zegmaar. Halo is nou best wel oud, en Halo 2 kan voor vernieuwing zorgen, terwijl je nu wel weet hoe alles gaat bij GTA. Het word saai lijkt mij. Maar niet dat ik dees niet koop zodra die op de pc/Xbox is O-)
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mwah, natuurlijk blijft het uitmelken. Maar zolang de games goed blijven ipv te snel in elkaar gezette saaie waardeloze games vol met bugs e.d. is dit in mijn ogen niet echt erg te noemen. En eerlijk gezegt had ik bij het spelen van GTA Vice City zelf ook al zo'n gevoel van been there, done that, maar hoe langer ik het speelde hoe meer plezier ik er uiteindelijk weer in kreeg. Maar toen San Andreas werd aangekondigt stond ik eerlijk gezegt eerst ook niet te springen van opwinding, maar als je nu ziet hoeveel dingen ze er wel niet in hebben gestopt, de omvang, de ontzettend goede reviews en dergelijke, ben ik onderhand weer zwaar enthousiast geworden en mocht ik de game van de week nog binnenkrijgen dan zal m'n PS2 echt overuren gaan draaien :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Laat hem inderdaad deze week nog binnenkomen, en niet dat gezeik krijgen zoals halo 2.
     
  13. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Pray to God....
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat doe ik al elke dag.
     
  15. XeoN

    XeoN Guest


    Ik niet, maybe handig om te gaan doen?:p
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    morgen hebben wij hem ook, en ik kan niet wachten tot ik op de Quad rondrij en een vette driveby doe :D
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    hopelijk vrijdag binnen via gc shop dan niet naar school gaan hehe
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem net gehaald bij Bart Smit!!!! _O_ _O_

    [plaatje]http://img91.exs.cx/img91/3564/P1010128.jpg[/plaatje]
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    jaloers :+ moet nu naar school
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En ik moet nog tot morgen wachten. Dit word een hele lange dag.
     

Deel Deze Pagina