Wanneer komt hij eigenlijk op de PC uit? Ik vind GTA3 en GTA: VC veel fijner spelen op de PC dan op de Xbox.
Zolang met één game?Dat hou ik dus nooit vol, om de maand een nieuwe. Maar over San Andreas.Is er al meer bekend gemaakt over het tunen van auto's want das vet.
Kan je auto's tunen dan? als dat zo is lijkt me dat wel leuk. Die monstertruck op de laatste screenshot is wel vet, lekker over allemaal van die suffe bestuurdertjes en voetgangers heen rijden Bij gta vice city had je ook een soort van monster truckje. die was alleen niet zo groot en je kon er niet makkelijk mee over andere auto's rijden en hij viel snel om. zoon fietsje rijden lijkt mij ook wel komisch alleen het gaat niet erg snel denk. ook wel jammer dat hij eerst op de PS2 uitkomt. hopelijk is de xbox versie straks nog iets mooier en beter!!! *)
Euhm.....DAT IS EEN FAKE KAART!!!!! De echte kaart is trouwens veel groter dan dat en daar is zelfs Las Venturras niet eens bij (de 3de stad), enkel Los Santos en San fierro!! Dit is de échte kaart (en dat is dan nog maar één derde want de 3de stad moet nog onthuld worden): http://img52.exs.cx/img52/2466/LSSFMap.png
Absoluut fake. Er staat namelijk Sin City op. De allereerste geruchten gingen dat ie misschien Sin City zou heten. Maar dat is meer dan een jaar geleden. Maar die grafics man, als het op de ps2 al zo mooi is, kun je nagaan hoe hij er op de xbox uit komt te zien (als hij op de xbox komt dan he)
Ja maar Sin City is de bijnaam van Las Vegas, terwijl die er geeneens bijstaat op die kaart. Nogal nep dus, de complete indeling van San Francisco klopt niet (en de verkeerde bijnaam). Op de officiele kaart zag ik Las Venturas ook nog niet, maar die zit volgens mij boven Red County. Ziet er goed uit, een overbrugbare afstand en toch lekker gevarieerd.