Gisteravond dan eindelijk gespeeld. Wat een game zeg. Super uitgebreid, lijkt net alsof ik Menace II Society zit te kijken. Echt heerlijke sfeer in het spel (alleen is die laaghangende zon soms bloedirritant. Wel mooi maar irri), speelt lekker weg. De missie vind ik iets gemakkelijker dan in Vice City, maar dat vind ik geen minpunt. Niet te moeilijk en niet te makkelijk. Grafisch is ie gewoon dik in orde verder hoor. Zeker niet minder mooi dan Vice City vind ik persoonlijk. Het is allemaal niet wereldschokkend en er zijn wel mooiere games dan GTA SA, maar die zijn dan ook niet zo enorm groot. Ik vind het er gewoon goed uitzien verder. Vanavond weer lekker verder spelen.
klote zooi de post had hem niet misschien vandaag nog met tpg busje ? is had hem 2 oktober besteld bij gc shop en ze zeiden dat je hem 29 oktober kreeg
Als ik hem straks ook niet krijg dan ga ik echt janken hoor. Ik wacht al zo lang en hij moet gewoon vandaag komen. Maar de post komt hier toch pas om half 4.
OMG, hoop toch wel dat ie nog komt, heb hem ook nog niet! Ben bewust niet gaan werken enzo om met een paar maten GTA te gaan spelen en nou komt ie misschien nog niet eens /Edit: Net stopte het TPG busje vlakbij, dus ik dacht "Eindelijk!". Geeft ie wat bij de buren af
Net kwam de postbode en hij had ook GTA SA bij! Eindelijk! Hij is echt groooooot!!! Besturing is wel even wennen maar eerste indruk is geweldig!
Jah ik heb hem voor €45 gekocht in Nijmegen bij de Replay. Weet iemand hoe je met 2 spelers kunt spelen want dat staat namelijk achter op de doos maar ik zie nergens een optie en in het boekje (wat zeer rommelig is) kan ik ook al niets vinden daarover.
Je kunt dingen zoals poolen en basketbal met 2 spelen voor ze ver ik weet, ik denk nie dat je een missie met 2 spelers kan spelen, dat ben ik toch nog niet tegen gekomen
Jammer dat ik mijn ps2 niet meer heb, gta sa moet snel naar de xbox komen . Ook jammer dat Metal Gear Solid3 is uitgesteld naar april , dat wordt ook een toppertje.
Heeft hier niemand last van de UGLY gfx? Bij mij is het zelfs veel lelijker als GTA III en Vice City...... Moet ik iets doen in de optionsoffzo?