1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Vet veel kartels...

    Hoe kunnen ze nou een verfolg zo ugly maken ..



    Valt me vies tegen.....
     
  2. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je lang wachten....
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je lang wachten O-)
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het bericht klopt in deze thread ist Q1... dus dat is niet echt lang... genoeg zooi om je mee te vermaken :)
     
  5. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een mini-review om de mensen die GTA: San Andreas nog niet hebben over te halen om hem als de wiedeweerga te kopen ;) ...er kan hier en daar een klein spoilertje in staan, maar die zie je ook genoeg als je previews op andere sites leest.

    Het spel begint als je aankomt op het vliegveld. CJ, de hoofdpersoon, mijmert in zichzelf hoe lang het wel geleden is dat hij in San Andreas is geweest. Zijn moeder is vermoord toen hij weg was, en daarom is hij met tegenzin terug gekomen.
    In de auto op weg naar huis wordt hij staande gehouden door de politie en nogal lastig gevallen door officer Tenpenny (gesproken door niemand anders dan Samuel L. Jackson _O_ ).
    De rotzakken dumpen je daarna in een steegje op vijandelijk grondgebied, namelijk van de Ballas, een rivaliserende bende van de bende waar CJ ooit in gezeten heeft. In het steegje vind CJ een BMX, waarna je eindelijk zelf het spel kunt gaan spelen. Je zult je snel uit de voeten moeten maken voordat de Ballas je te pakken krijgen!

    Flink doortrappen dus. Aangekomen bij je oude huis stuit je op Big Smoke, een homie uit je verleden en een vriend van je broer. Samen met hem ga je naar het graf van je moeder en zweer je even later wraak op degenen die dit gedaan hebben. Vanaf de begraafplaats gaat de viermansbende weer huiswaarts, ditmaal weer op de BMX. Uiteraard kom je onderweg weer de Ballas tegen.

    Vanaf dit punt krijg je steeds meer zelf de controle over de game. Ryder, eveneens een homie en vriend van je broer, raadt je aan een nieuw kapsel te nemen, dus rijden CJ en hij naar de kapper. De rap knalt uit je autospeakers en relaxed rijdt je door de buurt, en gelijk krijg je het gevoel dat alles op zijn plaats is. De sfeer is uitstekend.
    Even later vragen je homies je om de gangkleuren aan te trekken, wat zoveel betekent als een groene trui kopen. Om sterker en sneller te worden zul je moeten trainen in de gym met allerlei apparaten

    Je kunt kleine missies aannemen van je broer, Sweet, en van Big Smoke. Die variëren in het begin van graffiti spuiten (taggen) tot je broer redden uit een hinderlaag van de Ballas. Tijdens de eerste missies maak je kennis met de zeer uitgebreide facetten van dit spel. Zo is er bijvoorbeeld een missie waarbij je in een lowrider met hydrolische suspensie indruk moet gaan maken op een Mexicaanse bende, door je auto op de maat mee te laten bouncen met hun muziek, teneinde je zus te behoeden voor gevaar. Om maar even wat te noemen.

    Na deze missie besloot ik om eens op onderzoek uit te gaan. Ik wilde de nieuwe wereld eens van dichtbij bekijken. Dus jatte ik mijn eerste auto. De animatie als je een auto jat is verandert! Je geeft de bestuurder nu eerst een beuk om vervolgens in te stappen, en als je aan de passagierskant instapt ram je de nietsvermoedende bijrijder keihard met zijn hoofd tegen het dashboard. Erg leuk om te zien.
    Daarna ging ik op pad. Eerst richting de snelweg en toen via het Mulholland-knooppunt (een werkelijk reusachtige constructie) het land in. Terwijl je rijdt zie je ook gelijk hoeveel nieuwe voertuigen erbij zijn gekomen. Na twee delen GTA met zo ongeveer dezelfde voertuigen is het verfrissend om te zien.
    Even later reed ik over een slingerend weggetje een klein boerendorpje in en had ik een aanrijding met een tractor. In de regen, die er overigens erg stijlvol uitziet, hield ik een andere auto aan en vervolgde mijn weg. De beloofde monstertrucks, quads en combines heb ik helaas nog niet gezien. Uiteindelijk raakte ik dus verdwaald. Genoeg verkend....for now.

    De missies zijn niet gelijk hartstikke makkelijk gemaakt. Eigenlijk gaat het qua moeilijkheidsgraad best snel omhoog, wat mijns inziens alleen maar beter is. Zo race je niet door het eerste deel van het spel en heb je al snel door wat er van je verwacht wordt.
    De graphix zijn op de PS2 soms niet om aan te zien, maar dat weet je als je een PS2 hebt. Daarover valt dus niet te zeuren.
    Het geluid is super, in één woord. GTA San Andreas krijgt wat mij betreft een 10 wat voice-acting betreft en de omgevingsgeluiden zijn realistisch en accuraat.
    De gameplay is erg uitgebreid. Naast de missies kun je talloze spelletjes spelen, je lichaam in vorm houden, eindeloos veel secrets ontdekken en anders veel lol hebben door de boel op te blazen.
    Mocht je meer willen weten, dan zul je GTA toch echt zelf moeten gaan kopen _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  6. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    ZO erg is het nou ook weer niet.. het is minstens net zo mooi als VC imo.. maar mssn ben ik een beetje scheel, dát zo kunnen

    BTW, is er al iemand uit het eerste stuk stad geweest(waar je begint)? Ik ben er al geweest (naar de overkant zwemmen), maar dan heb je 4 sterren politie achter je aan :/ Maarja is wel leuk hoor. En ik zat ook effe 5 dagen achter elkaar in de gym spiertjes te kweken, maar eigenlijk ziet dat er best lomp uit.
     
  7. XeoN

    XeoN Guest

    Fakking hell, ik heb spijt dat ik hiervoor een Ps2 heb gekocht...:{:mad:
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    klote zooi kwam er net een tpg busje voor ( altijd zoekend ) en dan denk je daar is die.. is het voor de overburen :mad: morgen meer kans
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem ook, en het is echt zooo cool spel. Echt waar. Allemaal nieuwe dingen die je ziet zoals bijv. dat de politie achter je aan komt enzovoort is echt helemaal geweldig. Dit spel is echt super. Ik heb bijna heel los santos al ontdekt. Maar waarneer kan ik naar de andere 2 eilanden?
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het er gewoon lelijker uitzien dan Vice City en III... =S
     
  11. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen waar ongeveer die busjes rondrijden die je nodig hebt voor home invasions? Ben al tijdje aan het zoeken.. :mad:
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    big deal dat ie lelijk is, wat ik trouwes wel mee vind vallen..
    jullie zijn waarschijnlijk gwoon de Xbox gewend, ik ook, maar als je em een tijdje speeld en in het spel bent gezogen, merk je daar nix meer van.. ik teminste niet.
     
  13. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand wat je met die grasmaaier? (kan ook iets anders zijn) die je achter je tractor kan hangen kan doen? want ik reed over een graanveld en er gebeurde niks dus wat kan je daar mee?

    (ben nu bij die missie met die heftruck)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet niet dat het PS2 is en dat het gewoon een groot bestand is.
    een dvdtje heeft nou eenmaal maar een paar GB beschikbaar. algemeen bekend dat veel ten kosten ging van de grafics..
    wacht zelf ook op de xbox versie, heb niet eens een ps2 :+
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Today, 16:55 :

    Today, 19:14 :

    :{

    Is de game soms te moeilijk voor je ofzo? Of is het weer het gedoe over de graphics? En om nu meteen je PS2 dan maar gelijk weer te verkopen. Maar goed, zelf weten natuurlijk :)

    Om home invasions vrij te spelen moet je eerst de Home Invasion missie voor Lance Wilson hebben gedaan. De rest zet ik voor de zekerheid maar even in een spoilertag.

    Home invasions kun je maar met 1 busje doen en die is te vinden tegenover de Ganton Gym in Los Santos. Uiteraard moet je het jatten alleen 's avonds doen :)

    Erg jammer trouwens dat sommigen net doen alsof de "tegenvallende" graphics in GTA: San Andreas standaard PS2 graphics zouden zijn. Altijd maar dat irritante negatieve commentaar terwijl er genoeg andere games zijn met goede graphics. Alleen is de omvang van dit spel dan blijkbaar weer net wat teveel voor de PS2. Tough luck zeg ik dan, de geweldige gameplay zorgt er voor dat je dit al snel weer vergeten bent.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  16. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook hij is echt stoer.
    alleen de graphics zijn echt slecht, die handen lijken net pannekoeken met lijntjes erop getekent.

    voor de rest is het echt een super game, het is vooral leuk om je eigen gang te hebben en een buurt over nemen van een vijandige gang.

    zouden die vijanden verdwijnen als je al hun buurten heb overgenomen???????


    EDIT: weet iemand waar de vliegschool is in los santos????
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  17. XeoN

    XeoN Guest

    @ Ghotic: Wou kijken wat ik ervoor kon krijgen met San Andreas erbij.
    Maar ik had het gevoel zo van : done that.
    Na een tijdje spelen kan ik niks ander zeggen dan: Heerlijke game. :D
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    arg :mad: jongen uit me vorige klas had via gcshop besteld die heb hem al wel :mad:
    morgen moet die echt komen
     
  19. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is echt gaaf! Zeker co-op samen beetje politie pesten :)
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Echt vet als je met een vliegtuig naar de andere eilanden vliegt en dat je dan neergeschoten word door straaljager:D. Maar weet iemand waarneer je naar die andere eilanden kan?
     

Deel Deze Pagina