Dat is toch ook cheaten? Je console uit/aan zetten als het niet lukt en dat herhalen tot het wel lukt? Ik zie het verschil niet hoor. Als je dan toch op zo'n manier wilt doen kan je beter een cheat gebruiken . Scheelt tijd.
Nee elke cheat die je gebruikt wordt meegenomen in je statistics, dan kun je de game niet meer op 100% halen.. Vind trouwens niet dat mijn eerder genoemde manier onder cheaten valt
Ik weet hoe je met zijn 2en kunt rellen...Je moet eerst die missie halen dat je die vrouw uit dat brandend huis moet redden en als je die hebt gehaald dan komt er voor haar huis een icoontje dat je met zijn 2e kunt game
is nog een andere manier, en dan kan je zelf kiezen met wie je speelt (2e player) ik ben die 2p dingen al op verschillende plaatsen tegengekomen.
Ik vind het ook niet echt cheaten. Niet dat ik er zin in heb, want ik ga liever zo snel mogelijk naar las venturas. Maar misschien kijk ik wel even.
tuurlijk is dit een vorm van cheaten maare wat maakt het uit als cheats de game leuker maken bijvoorbeeld als je dead bent moet je weer alle wapens kopen dan zeg ik gewoon ik doe de wapencheat tog veel handiger
Maar als je gewoon je game load, noem je dat cheaten. Dus al ik dood ga en ik load een game omdat ik nooit dood of busted wil staan, is dat ook cheaten?:{.
Je gaat me niet zeggen dat jij als je dood of busted bent gewoon doorgaat met spelen. Dan ben je al je wapens kwijt enzovoort.
je heb een save functie, die zit er niet voor niks in. Maar weet iemand waar de monster truck staat als die in het spel zit, want ik kan hem nergens vinden, ben al de hele dag aan het zoeken.