1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

1. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook vaak de neiging als ik dood ga of busted ben om de game opnieuw te laden, geen zin om weer die wapens bij elkaar te sprokkelen ;)

Monster Trucks rijden toch niet gewoon op het platteland? Heb er nog geen gezien..

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mijn kameraadje zei gisteren..Dat je die monster trucks kunt vinden op het derde eiland ;)....derde eiland die je vrij speelt :)

dat opnieuw starten dat doe ik ook altijd :p ik weet niet waarom maar je wil gewoon je wapens houden etc..

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Over het verkrijgen van de monstertruck:

De monstertruck krijg je nadat je alle missies in San Fierro hebt gedaan. Dan krijg je een vaag telefoontje dat je naar een ranch moet komen op het platteland in de buurt van Las Venturas. Eenmaal daar aangekomen, moet je een race doen met die monstertruck en na die missie staat die monstertruck daar voortaan.

4. Cpt. Iglo

Cpt. Iglo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, jammer, jammer, dat GTA SA excl. voor ps2 is. Maar volgens mij was dat ook het verhaal bij Vice City. BTW van wat ik ervan gelezen en gezien heb, word dit zonder twijvel weer 1 van mijn favorieten.

Ben vanaf moment 1 al fan van x-box. Mooiere graphics en betere besturing. Maybe dat x-box ooit qua populairiteit wint van ps2. Zullen we dat meemaken

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    misschien een handige tip voor iedereen...als je voor je huis staat..The Jonson House (naja je eerste Save house) dan zie je allemaal gasten lopen met groene kleding en groene hoofdding op hun hoofd :p....loop er na toe en lock ze met R1 (doe dit met boksbeugel of gewoon met hand icoontje) druk dan op links onder (je hebt op die controller een 4 punten toets de meest linkse) daar moet je na beneden drukken (als ze gelockd zijn), als je dat hebt gedaan helpen ze jou en rennen ze jou achterna is vooral makkelijk als je ff in de problemen komt ;)

try it out and see

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De X-box zal het nooit winnen van de PS2 qua populairiteit. Misschien bij de nextgen consoles.

Er is trouwens niets mis met de PS2 versie van GTA SA hoor! Grafisch is ie gewoon goed, misschien niet het mooiste spel ooit (zelfs niet op de PS2), maar goed genoeg. Ik vond GTA III en Vice City op de Xbox nou niet een wereldschokkende verbetering tov de PS2 versie.

Ja, de Xbox is een sterkere machine, kan betere graphics genereren, maar qua spelaanbod is de PS2 nog altijd de nummer 1... Ik heb alle drie de consoles en ik vind de PS2 joypad het lekkerst spelen (met uitzondering van shooters omdat de analogestick op de Xbox het fijnst speelt).

7. Cpt. Iglo

Cpt. Iglo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het toch wel met je eens. Alleen trekt de PS2 me op een of andere manier niet zo. Ik ga toch meestal voor de underdog. Idd. was GTA III en VC niet erg verbeterd vergeleken met de PS2. Misschien dat ik ooit nog welleens gek doe en een PS koop. Alleen denk ik dat ik dan toch wacht tot de PS 3 uitkomt.

qua Joypad ben ik altijd anders geweest dan andere. Heel heel heel lang geleden, waren er eens 2 consoles de Super NES en de Megadrive, die beiden tot mijn collectie behoorden. Ook hiervan waren de meeste spellen voor de favoriet (qua verkoop), maar die controller van de Megadrive lag wel enorm lekker in de hand. Maar ik weet het, dit is allemaal irrelevante info. Maar ik heb nu ff nix beters te doen

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Engelse site Chart-Track meldt dat in de eerste twee dagen na de release van Grand Theft Auto: San Andreas, er ruim 677.000 exemplaren zijn verkocht in het Verenigd Koninkrijk. GTA: San Andreas doet het vergeleken met GTA: Vice City ruim twee keer beter.

GTA: San Andreas zal hierdoor op de nummer één plaats komen te staan in de charts, gevolgd door FIFA 2005 en Pro Evolution Soccer 4.

www.insidegamer.nl

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    En waarneer kun je dan naar las venturas. Want ik wil al me geld verpatsen.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan naar Las Venturas als je alle hoofdmissies in San Fierro hebt gedaan.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben er al. En het is cool om alle steden te hebben.

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik wil proberen een soldaten of politie pakje te krijgen zo dat ik in area 51 kan komen....

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt onzin, de framerate van GTA SA is echt fucking bagger, en in de xbox versie van vice city zaten naast een stabiele framerate ook een heleboel andere grafische toevoegingen, zoals 3d models voor de velgen, gedetailleerde motoren (onder de motorkap), scherpere textures, diepere heldere kleuren, minder pop up en erg mooie reflecties, daarnaast had ik deze mate van verbetering nog nooit eerder gezien in een port. Dus ik weet niet waar je deze B.S. nou weer vandaan haalt.

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  14. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb vanmiddag 2 bossen bloemen gevonden... weet iemand wat je daarmee moet?...

15. Lt Sneaker

Lt Sneaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan je vriendin geven:D

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Dat noemt men sarcasme. Denk je nou echt dat ik het klote vindt dat GTA SA zo groot is. The bigger the better en dat geld zeker voor games.

17. Lt Sneaker

Lt Sneaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel ik vind het heerlijk hoe groot SA is omdat niet elke straatje het zelfde is maar bij true crime was ook heel groot maar ALLES leek op elkaar en dat is egt fucking saaaai

18. XeoN

XeoN Guest

*Is al 1923943294529352932 keer verdwaald*

Stel je eens voor, als ze die radar eruit hadden gelaten....:D

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dan heb jij een bagger ps2. Of een bagger spel. Ik heb absuluut geen last van framerate. De pop-up vond ik bij vice city echt niet minder dan bij san andreas. Maar waarom denken jullie nou niet even na voordat je deze bull shit gaat zitten lullen. Het is een ps2. Dat ding is al 3 jaar ofzo oud. Natuurlijk is de xbox beter, maar die is ook later uitgekomen. En dan vind ik nog dat het spel er mooi uitziet.

20. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic, ik was vanmiddag een new game begonnen bij gta 3 en toen had ik over de oude 90% game heen gesaved :'-(

Deel Deze Pagina