Todat ik de map zag had k eigelijk geen idee over de groote, maar damn dat is groot. Weet iemand in wat voor verhouding het staat met morrowind? Want dat is geloof ik het grootste spel ooit gemaakt.
Aangezien ik Morrowind nooit gespeeld heb kan ik het niet verglijken.Maar San Andreas is ongeveer 4-5 keer zo groot dan Vice City
Ja, precies. In VC had je een heel lang en smal eiland, en een net zo lang maar iets breder tweede eiland. Bovendien lag er veel meer water tussen de twee grootste eilanden.
Kon iemand trouwens ook vliegen in Gta 3? met die rooie dodo? Ik wel , start je op ga je zo lang mogelijk met je neus naar de grond en dan trek je op ga je zo hoog zo dra je weer naar beneden gaat krijgt ie genoeg snelheid waardoor die wee om hoog ging na jah vliegen eerder zweefuh.
met elke nieuwe screen lijkt mij SA steeds vetter te worden.Moet nu toch is echt goed nadenken of ik geen ps2 koop
Na het uitkomen van het spel zullen we hopelijk snel horen wanneer hij op de box komt. Zo niet dan koop ik de nieuwe PS2, die dan wel als GTA bundel zal verschijnen.
ik vind die old school american highway wel cool, op die motor, doet me denken aan me myself and irene!! hehe! anywayz, ik wacht wel totdat die uit komt op xbox ps2 heeft mijn broer duzz, komt goed
Ik koop hem iig op de pc. En als ie dan nog op de Xbox komt met verbeterde grafics, dan koop ik hem zeker ook.
gta 3 moest ik best lang rijden om overal te zijn geweest.. bij vice city stapte ik op m'n motor en ik was al aan de andere kant van het eiland
Jah, en de smalheid gaf ook een gevoel van kleinheid. Nee, laten we dan San Andreas eens bekijken. Groot, groter, San Andreas. Jemig hé, wat enorm.