Mn PS2 is van de laatste serie (nog maar een jaar oud en niet veel gebruikt), en er zitten ook geen krassen op de disc, jij kan me echt niet vertellen dat je geen framedrops hebt.
parachute gevonden in san fierro Spoiler Ik liep net rond in het financial gebied van san fierro en toen ik een rondje om dat driehoekkige gebouw liep zag ik dat je daar naar binnen kon. en als je dan naar binnen gaat dan ligt er op het dak een parachute. het gebouw heet geloof ik "The big pointy building" of zo iets.
Nee deze thread gaat alleen over de ps2 versie (hulp e.d.) Deze thread gaat over de mogelijke xbox versie klik _0/
Ik heb de GTA serie op de PS2 alswel op de X-box (uitgezonderd GTA SA natuurlijk), en ik zal je nogmaals voorzichtig uitleggen wat ik ervan vind. Ik vind de grafische verbeteringen in de X-box versie NIET wereldschokkend. Ja, de framerate is beter, ja het ziet er allemaal NET wat gelikter uit allemaal. Maar doe nou niet net alsof het een wereld van verschil is, want dat is niet zo. En dan nog wat, ik zou als ik jou was maar snel een nieuwe PS2 halen, want ik heb niet zo'n last van framedrops in mijn versie van GTA SA!!!! Het is er wel soms, maar niet in de mate zoals jij het hier probeert te verkopen.
Heb ik best wel veel last van..... ik vind het echt zonde van mn geld eigenlijk, nee dit is geen topper voor mij... slecht istnie niet, maar lang geen topgame
Ik vind GTA SA wel een topgame, zelfs een van de beste. Ik heb ook bijna geen framedrops. Ik vind dit gezeik echt wel een beetje raar hoor, want de game speelt vloeiender dan GTA III en Vice city. In PES4 loopt iedereen te jammeren over slowdowns enzo, die heb ik al helemaal niet. Volgens mij zijn sommigen een beetje aan het overdrijven.
Voor mij ? Top graphics, super gameplay, liefst een goed verhaal.... Echte topgames zijn voor mij dus spellen als Ninja Gaiden en Zelda.... maargoed kan ook kwestie van smaak zijn misschien
Ik ben meer dan dik tevreden over GTA SA op m'n playstation. Vind het zelfs knap dat de PS2 nog in staat is om dit op het scherm te toveren. Het is de gameplay die telt en niet een pop upje hier en een framedropje daar wat dan heel het spel zou verpesten... Trouwens nog een vraagje over het spel... Spoiler Ben nu bij die missie in dat kleine dorpje in de middle of nowhere wat aangegeven staat op de radar met een "?". Je moet dan met zo'n vrouwtje een bank overvallen, die gasten van de quads enzo afknallen, een vrachtwagen met oplegger naar de andere kant van het level sturen en nog een die me nu even ontschoten is. Wat dit voor jullie een eitje? Ben nu al een uur bezig en het wil me maar niet lukken! Grrrr...
Spoiler Ik vond die wel makkelijk, alleen die bankoverval moest ik een paar keer doen omdat ik die vrouw met wie je die bankoverval doet een paar keer had neergeschoten staat wel grappig trouwens al die groene balken in zo'n topic *)
Hoe zit dat nou eigenlijk met weaponskills? Ik heb met de AK47 de hitman skill bereikt, dus dat zou in moeten houden dat ik er nu twee tegelijk kan hanteren (of is dat alleen bij SMG-formaat en kleiner?)...maar hij blijft er maar ééntje vasthouden. Weet iemand hoe dit zit?
Ik zie op zoon pic een monstertruck .. weet iemand wanneer of waar je deze kunt krijgen ?? andere speciale dingen zijn ook welkom... Hebben jullie het multiplayer dinguhtje al gvonden en de qwuad.
Ik zit nu echt volop in deze game. De stemacteurs zijn trouwens ook niet slecht met o.a. Samuel L Jackson. Veel filmreferenties ook (Blood in Blood out, Boyz 'n the Hood, Menace...) + dope soundtrack (Bounce FM!!)