Bug!!! Ik heb alle missies (story 'mode') af, ik heb alle gang wars gewonnen dus Los Santos is van mij. Nu heb ik een major BUG: Ik kan niet meer fitnessen terwijl ik langzaam aan een slemiel mannetje begin te worden . Hij blijft maar zeggen: You have worked out enough for today, come back tomorrow!. Dan kom ik de volgende dag en dan: You have worked out enough for today, come back tomorrow! enz. Dit is pas een spoiler voor mij!
ff een tip, als je snel je wapen skils omhoog wil hebben dan moet je heel veel ammo kopen en dan een stil plekje op zoeken waar je dan op die auto band gaat schieten. heb het gisteren ff geprobeert en een dubbele smg is toch wel erg vet.
smg is toch die uzi gast? of bedoel je de mp5 ( kleine tweehandige machine geweertje) wat ik zelf relaxt vindt is de dubble sawn of shotgun. voor alle shotguns moet je dichtbij staan maar met twee van deze blaas je echt elke persoon van dichtbij met een kracht weg. dubbele pistolen zijn ook cool alleen niet echt gangsta,
Weet iemand hoe dat nummer heet die je op de achtergrond van deze deze trailer van San Andreas hoord? http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_gta_sanandreas_kikizo.html
Hoe doe je dat dan ??? Ik heb wel hitman skills maar dat dual wielden lukt niet. Er staat volgens mij ook niets over in het boekje.
je kan vier soorten wapens dual wielden, de pistolen, de sawn off shotgun en de twee uzi's (niet de smg waar die russen mee rende en de fbi mee komt
heb iemand al een patriot zien rijden en zo ja waar? en de camper? ik heb wel campers geizen maar die heten journey dus als iemand ze ziet meld het even waar en hoe hij er uit ziet
Weet iemand waar de tanker staat? Ik moet er een vinden voor de import/export missie. Maar is weet helemaal niet hij hij eruit ziet en waar hij rijd. Ik denk zelf een truck met een zo'n tankding erachter. Maar ik weet niet waar ik hem kan vinden.
ja, voor de gaystation 2 ja rot ding! Maar wanneer komt die voor de xbox? ik hoop dat in het nieuwe xbox magazine iets over San Andreas erin staat! Want daar komt het het eerst in te staan! Ik hoop in ieder geval dat die snel uit komt voor de xbox
Haha, zielig mannetje: Gaystation noemt ie het.... GTA SA komt nog lang niet uit op de X-box vriend. Ergens in 2005 misschien. Lang leve die PS2, zodat de liefhebber toch al GTA SA kan spelen.
Misschien een klein beetje fanboy? En wat is er trouwens mis met de Playstation 2. GTA San Andreas speelt er fantastisch op.
Ik weet het ook niet. Ik denk een fanboy. Geeft niet hoor, ik ben blij dat ik al het moois van alle drie de consoles kan spelen. Maar van alle games die ik heb (84 op de next-gen consoles) moet ik eerlijk zeggen dat GTA SA echt een van de leukste en grootste is. Niet de mooiste die er is (Splinter Cell 2 en Ninja Gaiden zijn echte toppers qua graphics), maar echt wel een van de beste.