1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ja ik hoorde ook iets van een winkel. welke winkel is het en waar zit ie in de buurt? (geef aub routeomschrijving van herkenbaar punt)

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het de moeite waard om voor dit spel een pstwo in huis te halen ? Ik bedoel, hoe lang ben je met SA bezig om 't uit te spelen ? Vice City op de pc had ik vrij snel gehaald en had niet echt veel zin om alles nog eens te doen. Ik wil wel graag een pstwo, maar is het niet een beetje zonde van het geld?

Rockstar belooft 150 uur... iets te veel, of niet ?

3. Chrs

Chrs like me?

Leuk Bevonden:
    0
    Al ben je echt een GTA fan (zoals ik :9) moet je m zeker halen je hebt veel meer mogelijkheden enzo...

* Vraagje: Wanneer kan je vliegtuig vliegen want telkens al kom ik op het airport zijn alle vliegtuigen dicht ofzo :mad: maar MOET je dan vlieglessen genomen hebben of niet? Zo ja waar kan je dat doen of na welke missie??

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben wel een GTA fan maar toch. Kijk, ik had Vice City vrij snel uitgespeeld op de pc. Toen meteen in de kast gedaan, en vervolgens niks mee gedaan. Ik had wel zo'n beetje 't gevoel van: Hmm.. 't was wel een goede game maar veel te kort. Dus ja, nou moet ik wel helemaal en PsTwo kopen. Maar klopt 't dat je 150 uur gameplay hebt. Lijkt mij een beetje lang overgins...

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het ligt eraan wat voor soort gamer je bent. Speel je je missies gewoon alleen uit dan kom je niet aan de 150 uur (bij lange na niet). Doe je alle sidemissions en andere mogelijkheden die het spel te bieden hebt, dan ben je er wel ff wat langer mee bezig denk ik zo....

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... ik weet niet echt wat Side missions in San Andreas zijn. Ik heb in Vice City gewoon alle missies gedaan die tot de verhaal lijn behoren. Missies zoals "vlieg door alle ringen met een heli" of "met dat ijsco ding rijden" of "eventjes alle mogelijke taxt ritten'" heb ik maar gelaten voor wat ze zijn. Oftewel niet gedaan. Het ging me meer om de "echte" missies die dus tot de verhaal lijn behoren. Wat zijn de die sidemissies dan en wat stellen ze voor ? Ik hoop niet dat ze zijn net zoals ik hierboven heb beschreven, anders heb ik het spel snel uit. Ik zag wel iemand die had 't spel binnen 50 uur gehaald.
    In iedergeval, ik weet niet of ik nou 236 euro moet uitgeven voor een PsTwo+San andreas. Het is natuurlijk een leuk spel, maar als de game over een halfjaartje alweer op de xbox/pc uitkomt... met betere gfx en betere controlls.. minder pop-ups... ja..
    Maar aan de andere kant, als ik tot juli/augustus moet wachten..... ja dan hee'ft misschien wel weer zin om een ps2 te kopen. Ik kan wel 1,2,3 niet ff andere ps2 spellen noemen die mij op GTA:confused:A aan zouden spreken.
    Ik krijg binnenkort Xbox live, dus de overweging die ik moet maken is: PsTwo kopen of meer xbox liver spellen kopen. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de sub missies en de side missies, wat die inhouden en of het volwaardige missies zijn.

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel meestal een paar missies en dan ben ik weer een paar uur aan het rondrijden/dingen ontdekken. Ik heb nu ook al een boeing ofzo iets gevonden, het is groot in ieder geval.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Voor 1 game moet je zowieso geen console aanschaffen lijkt mij zo. Als de rest je niet aanspreekt zou het denk ik toch wel zonde zijn.

Sidemissions zijn niet echt volwaardige missions vind ik. Ik doel niet op de taxi en police missions enzo hoor. Meer de missie waarbij je bijvoorbeeld koeriers moet zien te beroven of een truck met een lading veilig ergens heen brengen. De game heeft wel sommige dingen die ook in de sims zit. Je hebt van die metertjes waarin er staat hoe gespierd je bent, hoeveel respect je hebt, hoe dik je bent, hoe goed je kan schieten enz... Dit kun je allemaal upgraden waardoor je langer bezig bent. Je hebt bijvoorbeeld een vriendinnetje die je ook blij moet zien te houden, dus je moet er mee uit eten enz (denk niet dat je die missies bij dat meisje MOET doen om het spel uit te spelen maar dat weet ik niet zeker hoor). Je kunt je "hood" verdedigen en gebieden veroveren. Het is dus een groot spel en je kunt dus wat meer doen dan in de vorige delen.

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  9. Chrs

Chrs like me?

Leuk Bevonden:
    0
    nog een keertje :9

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou je moet werl vlieglessen nemen, ik weet niet waar precies maar je moet ze wel nemen dan kan je ook beter sturen en opstijgen

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

150 uur als je echt alles wil doen, maar weinig kans dat het zo lang leuk blijft. Ik zou eerder denken aan een uurtje of 50. En in de weken daarna kun je het zo nu en dan eens uit de kast pakken om wat rond te rijden. Het zou echt 150 uur geweest zijn als ze de moeite hadden genomen om echt een nieuwe engine te maken, maar dan waren ze 2 jaar langer bezig geweest. Nu voelt het op een gegeven moment gewoon hetzelfde aan als Vice City en GTA 3, het is niet meer zo onwijs nieuw als voorheen. Het is trouwens wel zeker je geld waard.

Maja, volgende keer toch een nieuwe engine, met betere controls.

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, nu twijfel ik een beetje of ik een ps2 moet aanschaffen.

Als GTA:confused:A dan op de pc uitkomt hoeft het van mij niet. Vice City zag er best goed uit op de pc, vooral op een wat hoger resolutie (1280x1024). En ja, de tv kan niet zulke hoge reso's halen en vooral komt het waarschijnlijk doordat de ps2 gewoon niet zoveel power meer in huis heeft.
    Betere controls vind ik niet echt nodig. Ik heb weliswaar nooit echt uitgebreid een GTA op de console gespeeld, maar ik vond het locken altijd vervelend(ook bij andere games). Op de pc is het gewoon net als bij elke shooter, klik klik en dood is de vijand. Het rijden vind ik, hoe gek het ook klinkt, lekkerder met 't toestenbord. En ja, ik denk dat de volgende GTA niet meer op de ps2 of xbox zal verschijnen. Dus op de next-gen denk ik. Dan heb je ongetwijfeld betere gfx en betere engine.

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze toch op dat vliegtuigkerkhof ofzo nemen?

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    waar staat de boeing???

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Chrs: je moet idd eerst vlieglessen nemen, maar die vliegschool kom je pas tegen als je San Fuerro gedaan hebt ( hij ligt op stuk tussen San Fuerro en Las Venturas ).
    Je kan wel al eerder vliegen maar dan moet je het vliegveld opgaan via een andere weg ( dus niet de hoofdingang ).

16. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Die staat op het vliegveld van las venturas, en als je door het hek naar binnen gaat moet je naar links gaan en dan rechtdoor tot je bij een enorme loods komt waarvan de deur naar beneden openschuift.( als je dezlfde ingang als ik neemt ) De loods is zo groot dat je hem eigenlijk niet kan missen. op de kaart is het dat witte 4 kantje dat op het vliegveld staat aangegeven net boven de text d?? freight depot.

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    thnks ga hem gelijk opzoeken was ook al aan het zoeken overal maar kon nergens een groot genoegen loods vinden

jediwizz, als je vliegtuig jat en gaat vliegen gewoon en je hebt twintig % flying skill dan krijg je ook je license ( mag je dus vliegveld in op legale manier ) illigale manier jat zon truck waar normaal auto's op staan zet hem voor het hek en jump erover. als je license hebt moet je nog wel alle vlieglessen nemen bij de missie van die ene persoon (weet niet hoet te spoileren dus noem hem maar die ene persoon)

Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  19. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje :

Waneer komt die uit voor de pc....Veel mensen zeggen dat die volgendjaar september 2005 uitkomt en andere zeggen dat die eind december uit komt |:-
    Is er al een officele datum...Maar weet iemand echt wanneer die nou uit komt.
    Voor de ps2 ( ik heb zelf geen ps2 O-) vond ik hem wel cool maar kwalitijd van 0,0 ( sorry ps2 freaks ) maar op dat bmxje is die wel cool :D )

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De PU geeft hem een 98!!
    GFX: 9
    Replay: 10
    Gameplay: 9

Laatst bewerkt: 19 nov 2004

Deel Deze Pagina