Weet iemand waar je een Monster Truck kan vinden? Naast die ene die je bij die missie krijgt, ben ik er nooit meer een tegen gekomen!
Als je met je vriendin Michelle 100% hebt dan krijg je haar Monster Truck die altijd bij haar huis spawnt.
Nadat ik hem nu een aardig tijdje heb gespeeld vind ik toch dat de sfeer in GTA Vice City beter aan voelde. Dat heeft grotendeels ook te maken met muziek natuurlijk, maar GTA Vice City kon ik maar slecht "los laten" terwijl GTA San Andreas mij niet echt kan motiveren om hem verder te spelen . Alles is wel beter, groter e.d. maar voor mijn gevoel ontbreekt er toch iets aan. Ervaren jullie dit ook?
monster truck Spoiler staat vlak bij de flint intersection, aan de linkerkant als je uit de stad komt
Niet echt, ik vind het een betere game dan vice city, ik vond vice city namelijk echt aanvoelen als enkel een expansion. Het voegde vrij weinig toe. San Andreas heeft daarentegen een stuk meer te bieden.
Deze is echt beter, vooral de extra voertuigen zoals de Spoiler jetpack, monstertruck en vliegtuigen zijn erg leuk.
De volgende gta zal denk ik gta 4 zijn voor de next-gen consoles oftewel GTA 4 - Londen (bij deel 1 hadje liberty city, vice city en san andreas en de expansion was londen)
was er niet nog een stad? ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het er 4 zouden zijn? Maar london zou wel erg vet zijn, alleen krijgen ze dan geen problemen met the getaway, aangezien die ook in london is?
Ik hoop niet dat de volgende GTA zich in Londen gaat afspelen. Die stad is veel te grauw. Ik hoop dat ze iets anders verzinnen.
Mij lijkt Londen in de jaren 60(69 was het toch) wel gaaf, met lekker veel van die oldies op de radio. Alleen zit je dan dus wel in europa en het leuke aan GTA nu is hoe ze Amerika op de hak nemen(de amerikanen hebben dat volgens niet eens door). Het feit dat het in Amerika is verklaart ook al die ammunations,fastfood ketens,lekker brede wegen om over te scheuren, gangwars, massale politie achtervolgingen etc. Ik bedoel je verplaatst jezelf in een persiflage op de Amerikaanse samenleving en dat maakt het leuk. Dus ik zou niet weten hoe dat met Londen uit zou pakken, wat aan de ene kant ook weer leuk is. Wat kwaliteit en humor betreft hoef ik me i.i.g geen zorgen te maken, dat zit bij hun wel goed.
ik kom net op die grote oranje brug in san fierro Spoiler een bordje tegen met de text " there are no easter Eggs up here Go away " weet iemand wat ze daar mee bedoelen? Spoiler het is die eerste pilaar aan de kant van san fierro, zouden ze daar iets hebben verstopt dat er zo'n bordje hangt?
Je kan toch wel engels lezen?! "Er zijn hier geen easter eggs, Ga Weg" Dus er zijn daar geen easter eggs, dus je kan weg gaan
dat had ik ook nog wel door Maar ik bedoel waarom zetten ze zo iets neer, als er niks zit kom je daar zelf wel achter, dus waarom willen ze je daar ineens helpen dan?