Nope het is meer bedoeld voor die mensen die elke meter van San Andreas afspeuren naar Easter Eggs en geheimpjes enzo.
weet iemand nouw of gta sa nouw ckers te weten op de xbox uitkomt??? edit: en ook wanneer hij dan uitkomt???, dat geld ook voor de pc versie Alvast erg bedankt
Helaas kan niemand je dat met 100% zekerheid zeggen. Maar reken er maar wel op. Als ik een site mag geloven: Countdown: San Andreas PS2 NU TE KOOP! San Andreas PC 171 dagen http://www.gtasanandreas.nl/sainfo.php Het kan wel zeker kloppen. GTAA staat wel al in het financiele rapport van Take2. Dus ik denk Mei/juni.
lol, maar de een na laatste missie uit het verhaal is echt te lastig Spoiler Riot, ik zie bijna geen andere gang members meer en er is echt te veel politie hoe hebben jullie die gehaald?
Ik heb het spel uitgespeeld, maar ik weet niet meer goed wat je nou moest doen. Dus als je zegt wat je moet doen kan ik je wel helpen. Kijk anders op www.gamefaqs.com
Spoiler je moet weer gebieden overnemen, alleen omdat de hele stad aan het rellen is gaat dat wat lastig, ik heb ook de bradygames strategie guide alleen daar las ik nadat ik die missie had gedaan dat het makkelijker is om die gebieden eerst over te nemen
ik heb hem nu uitgespeeld alleen die swat van uit het laatste level staat als het goed is nergens, dus hoe kom je daar weer aan?
Ah lekker kickje. Ik dacht in 1 van de eerste filmpjes ook gezien te hebben dat je een helm op kon, maar ben het niet tegengekomen in het spel (tot nu toe). Hebben ze dit uiteindelijk toch nog geschrapt ofzo??
He klopt het dat die straaljager voor geen meter vooruit gaat?! Of die ik iets compleet verkeerd waardoor ie niet hard wil gaan?? Heb trouwens GTA al tijdje niet meer gespeeld ik ben helemaal verslingerd aan Winning Eleven 8 Later
Kan wel. Moet je de winkel Prolaps ofzoiets zoeken. Rechtsboven in Las Venturas zitten 3/4 winkel, in een daarvan kun je allemaal sportdingen kopen, daar zit een helm ook bij. Hij kan wel snel hoor. Je kunt ermee vliegen zoals een helicopter of een vliegtuig. Als je in het begin erin gaat, vlieg je als een helicopter. Als je dan het rechterpookje naar voren duwt(of naar achteren) verandert hij van vliegtuig naar helicopter. Als je het beeld ver van de hydra hebt, vlieg hij gewoon.
thnx, kwam hem gisteravond zelf ook al tegen tijden het rondrijden, maar nu heb ik mijn parijs dakar achtige auto setje compleet. sandking (jeep) en de Dune (offroad vrachtwagen met rolkooi) Er is toch geen motor versie van?