Beter, en nu snel deze thread terug naar het xboxgames forum, waar ie eerst stond zal ook meteen m'n beginpost aanpassen!
Ik heb een paar girlfriends verwaarloosd en nu zijn ze nooit meer thuis , ook niet meer op de tijden dat je ze kunt date . weet iemand of ze nog terug komen ofniet??
Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Bij mij bellen ze altijd als ik met ze uit moet gaan. Dan doe ik dat, en ben ik er weer een tijdje vanaf. Maar ik had wel ergens gelezen dat het uit kon gaan.
Hey, heeft er iemand van jullie al gehoord van the panoptican killer? Ik heb gisteren die gast tegengekomen in san andreas, echt gruwelijke man, Hij loopt daar rond met een kettingzaag, ik wilde hem doodknallen, maar hij vermoorde me er mee, echte freaky gast. En hij maakt ook zo van die rare geluidjes.
Ben nu ff GTA SA aan het spelen en het roept een paar vragen op : 1. Hoe kan ik met 2 spelers spelen ? Ik weet dat je een icoontje moet oppakken maar die kan ik nergens vinden. Moet ik misschien eerst een 'girlfriend' hebben ? 2. Nadat ik wat respect had gekregen zeiden ze dat ik een 'gang' van 3 man kon vormen maar hoe moet ik dit doen ? 3. Na de missie waarbij ik moest inbreken zeiden ze dat ik nu s'nachts kon inbreken maar s'nachts kan ik nergens naar binnen. Ze zeiden dat het in bijna alle huizen kon of ik moet het verkeerd hebben. Is het dan alleen in de rijke huizen ?
1. Zo'n icoontje liggen op verschillende plekken. Je moet gewoon even kijken. Anders moet je even op gamefaqs.com kijken, daar staat volgens mij een walkthrough waar ze liggen. 2. Je moet iemand locken(r1)(van je eigen gang) en dan diagonale pad omhoog drukken. 3. Je moet die zwarte truck weer hebben. Dan moet je de missie starten en kun je gaan inbreken. Die truck staat tegenover de gym in Los Santos
Thx. Ik heb nu bijna heel Los Santos onder controle. Ik hoef nog maar een paar gebieden. Ik kan alleen die 2-player icon nog steeds niet vinden. Op gamefaqs is het best onduidelijk en waar ik dan zoek hoe het op gamefaqs staat kan ik hem niet vinden. Ik heb er alleen 1 waar Denise woont maar die kan ik alleen gebruiken als zij thuis is.
in los santos nog voor de afslag naar de grote weg, daarzo heb je een paar muren staan met openingen met hekken eromheen, als je daarover klimt dan heb je ook zo een MP icoon. maar mijn uitleg is niet echt duidelijk denk ik
Niet echt duidelijk nee . Kun je niet zeggen in welke wijk of misschien in welk vak als je de game van de game nog hebt. Of misschien wat er in de buurt is bv. Barber, Tattoo etc.
ik ga ff kijken of ik een map kan vinden, en dan zal ik daarop aangeven waar ik bedoel. *ben een beetje ziek, dus ik typ niet echt helder :{ edit: ik zie alleen mappen met allemaal secrets of locations van tags, dus is het lastig. sorry
Ik heb het eindelijk gevonden : http://gtadomain.gtagaming.com/2pmap.html ik denk dat ik ze nu wel kan vinden