Je moet eens kijken op je map : the panoptican is een gebied, rechts naast de San Fierro international airport. Hij loopt daar soms rond, niet altijd, bij zo'n vervallen hut.
Ik heb wel een gast die iets van een dealer wilde kopen doodgeschoten en nu ligt die gast iedere keer dat ik speel nog precies op die plaats. Het was achter het kiprestaurant die bij de ammonation ligt. In de buurt van de Body Armor. Is er iets speciaals ofzo met die gast of is dat gewoon een fout in het spel. Het was volgens mij een bouwvakker.
Kun je met z'n 2en btw de rocketlauncher gebruiken want mij lukt dat niet. Andere wapens weet ik niet want ik heb ze nog niet allemaal gehad maar tot nu toe lukt alleen de rocketlauncher niet.
De rocketlauncher doet het niet omdat je niet kan inzomen. De snipers doen het daarom ook niet, helaas.
Jah zoiets dacht ik al. Lukt het ook niet als je eerst op select drukt want dan krijg je namelijk maar 1 speler in beeld.
Dat kun je natuurlijk ook even snel zelf kijken. Maar volgens mij kan dat ook niet. Je kan bijv. ook geen parachute gebruiken als je die hebt.
Ik zit nu in SanFierro en heb daar het icoontje nog niet gevonden en terug rijden naar Los Santos heb ik geen zin in. Ik kijk daar wel een keer als ik in de buurt ben.
Ik dacht dat de PC-versie juist net ietsjes eerder uit zou komen dan de XBOX-versie, iets van drie dagen eerder ofzo, of hebben ze dat alweer veranderd?
Zou goed kunnen maar die 3 dagen maken dan toch ook niks meer uit. Weet iemand of het een directe poort van de PS2 wordt of dat er iets nieuws in de game komt ?