Ik heb de Playstation 2 vanaf de release en heb ook GTA SA en werkt perfect TIP: regelmatig lens cleanen !!! *)*)*)
Dat doe je natuurlijk ook niet met je handen met maar een lens-cleaner. Dat is een cdtje dat je lens cleaned.
Wat houdt nu eigenlijk precies de 2 speler modus in? Keb tot nu toe alleen een rampage met zijn tweeen kunnen doen.
Je heb ook een soort 'free' mode. Daarin kun je gewoon rond lopen en doen waar je zin in hebt. Je kunt alleen geen missies doen en je kunt niet in 1st person mode gaan.
Maar er zit nu dus een menu in. Dus niet zoals bij Vice city en III dat je gelijk op straat gedumpt word als je opnieuw begint? Dus je kan vergelijken met Driver,1,2 en 3. Daar kan je gewoon Take a ride doen en kon je dus ook geen missies doen. Ah, voor mij hoeft dat er niet persee in. Ik vond dat helemaal geen probleem bij VC.
Berrie: Nee er zit geen menu in, je begint het spel automatisch. Gforce: Lijkt me vet! Hoe doe je dat? Dat free rond lopen met zijn tweeen?
liggen 2 player icoontjes in het spel, en dan moet je op de 2e controller op start drukken. net zoals je doet met 2 player poolen zeg maar.
Het klinkt vetter dan dat het is. Je moet met z'n 2en in 1 scherm lopen en je kunt niet te ver van elkaar vandaan lopen. Als je 'wasted' of 'busted' bent ga je weer terug naar de plaats waar je begonnen bent en ga je met je originele wapens weer verder. Je kunt dus dan als je wilt meteen weer de 2p-mode in gaan. Je kunt met 2 spelers ook samen in auto's rijden. Verder kun je ook uit wat verschillende personages kiezen. Er verschijnt ook een 2p icoontje bij het huis van je vriendin als je die hebt. Je kunt dan geen personage kiezen.
Inderdad... meestal lezen versleten lenzen de games nog wel goed maar met games en DVD video met zeer veel gegevens (en dus een hele hoge datadichtheid) kunnen er soms problemen ontstaan.
Even een vraagje: In San Fierro heb je zo'n garage die je kunt kopen. Hij staat vlakbij de garage die je al hebt gekregen. Ik heb het spel nu voor 60% uitgespeeld, maar ik kan die garage nog steeds niet kopen. Weet iemand wanneer ik die kan kopen of kun je hem zelfs helemaal niet kopen?
Moet je effe op www.gamefaqs.com kijken. Je moet eerst een paar speciale missies ergens doen, ik weet niet precies meer welke, maar op gamefaqs moet het staan.
Is het nu bij SA dat je weer langs alle huisje moet gaan om je geld optehalen of kan het nu ook via een soort 'bankrekening' automatisch worden gestort?
Je hebt maar een paar gebouwen waar dat bij kan. Maar idd het moet wel. Wat mij trouwens opviel bij de screens bij de eerste post, is dat sommige dingen mij niet bekend voorkomen. Ik heb de ps2 versie, maar ik heb nog nooit gehad dat je vanuit de auto zelf kunt kijken. Is dit nieuw of zat dit ook al in de ps2 versie. Het komt mij in ieder geval niet bekend voor.
He hoe kan je met die Hydra vooruit vliegen want ik kan alleen heel raar vooruit vliegen door naar voren te lunen HELP AUB! (het is voor PC) EDIT: Laat maar..
met numpad 2 en 8 kan je je straal motoren draaien. num2 en num8 zijn bij veel voertuigen de special keys. Voor degene die het nog niet wist