ik heb gister nog eens gekeken, 20 min bij vice city was ik overal geweest met een auto, libery city duurde 25 min... of de voertuigen bij vice city zijn sneller of liberty city is toch echt groter
Gast, die dingen zijn echt fucking lelijk man . Die zijn idd beduidend sneller. Er zitten ook bijna geen trage voertuigen in VC.
Liberty city is echt NIET groter. Als je ziet hoeveel sneller de auto's gaan in vice city is dan niet vreemd. In liberty city heb je ook veel meer wegen. Veel minder natuur enzovoort. Meer bochten, scherpere, in vice city kun je over snel doorheen, vooral met een motor. En Uberlord: San Andreas komt hier pas de 29ste uit. Het is nou de derde, dus dat duurt nog 26 dagen.
Iedereen zijn eigen stijl. Op het vorige forum vonden ze het ook al gek dat ik gothic kleding wel leuk zou vinden. Je moest ze eens horen.
Jammer dat we nog zo lang moeten wachten op dat spel. Naja dan koop ik hem wel voor de PC in plaats van de xbox
ik ben et echt totaal met je eens. cker dat vice groter is. en bij vice komt er nog is bij dat je in veel gebouwen naar binnen kan. Dat is ook weer ruimte, die bij liberty gewoon leeg was...
dat klopt wel ja, maar aan de andere kant had dat ook weer wat leuks. het gaf xtra opties enzo. En ik hoor vaak (ook bij andere games) mensen zeuren over de camera. maar ik heb er nooit last van. Daar is die 2de stick tog voor, of niet soms?
als ik die 2de stick gebruikte en m weer losliet om naar 3de persoon te gan, bleef ie de hele tijd automatisch terugspringen naar 1st person. vet irritant..
Ik bedoel eigenlijk dat het spel in het algemeen sneller loopt. Het is op een andere engine. Een beter dan 3. Dus het loopt allemaal wat beter. Natuurlijk zijn bepaalde auto's wel sneller natuurlijk.