Ja dat is waar. Omdat het eigenlijk ook wel een beetje suf is, dat ik het heb gedaan. Ik heb hem verder ook wel gesproken en ik heb zijn adres en dat heb ik op mijn werk gechecked. Maar eigenlijk kan het ook niet waar zijn, en ik ben geen newbie op gamesgebied. Als ik dus genaaid word (waarvan ik verder wel steeds meer overtuigd raak, zal ik helaas weer aktie moeten ondernemen via mijn werk. Ik heb al eens eerder iets meegemaakt op marktplaats.nl met een apparaat en toen heb ik ook mijn geld moeten terughalen omdat het apparaat niet werkte. Ik hoop dat dat deze keer niet zo ver hoeft te komen, maar het ziet er wel naar uit hè? Maar goed, het is ook wel leuk om zo iemand dan te laten schrikken aangezien hij/zij natuurlijk niet verwacht een deurwaarder achter zich aan te krijgen. Ik zie het verder dus wel..... Maar een beetje dom is het ook wel hoor... Een beetje boel dom eigenlijk. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte haha.
Hoehoe, stoere man.......... Lees mijn post naar maar eerst, dan zie je dat ik hem zo heb gevonden, maar ik hou zelfs jou op de hoogte
Echt veel kun je niet meer vertellen. Want je bent echt genaaid. Maar ik zou inderdaad mijn geld gaan terug vragen.
leuk datje deurwaarder ofzo bent, maar ik weet 100% dat het niet waar is.. nu moet je allemaal moeite doen voor die 30 euro terug te krijgen? waarom zou je niet gewoon 2 maandjes langer wachten.. als ik nu een advertentie plaats: Halo 2 te koop 30 euro trap je er dan weer in? EN NU BACK TO TOPICCCCCCCCCC!
Hahaha, wanneer kan ik hem ophalen? Halo 2 wil ik wel hebben. Ik trapte erin omdat er meerdere mensen op marktplaatsen claimen die game te hebben. Is wel heel toevallig verder. Maar goed, het was een beetje dommig en naief van mij, maar mijn geld krijg ik wel terug. Ontopic: Zoals begrepen kan ik niet wachten om de game te krijgen, hij lijkt me erg vet..
Hehe Ik heb ook games te koop Ze zijn wel wat ouder maar dan weet je zeker dat ze echt uit zijn Wel een nep streek. Daarom doe ik zelf hier liever zaken dan op marktplaats Ik ga dit spel ook maar eens ff onderzoeken aangezien sommige mensen erg wanhopige pogingen al doen om hem te krijgen moet die wel heel goed zijn Succes met geld terug halen Hoop dat het lukt
Ja, het is een nepstreek maar ook wel erg naief van mij. Ik wilde het iets te graag denk ik. Het is niet zo dat ik niets weet van de gameswereld, dus dan is het nog dommer, ik bedoel ik weet dat die game pas op 29 oktober uitkomt. Maar goed, dat geld terughalen zal zeker lukken en het gaat hem wel wat meer kosten dan € 30,00 aangezien hij incassokosten zal moeten betalen. En als hij dan nog niet betaald of wat dan ook dan is in het ergste geval beslag op de goederen zijn lot (kan ik meteen kijken of hij GTA SA al heeft dan hou ik die voor straf haha)... Maar goed, gelukkig is het verder geen enorm bedrag maar het gaat wel om het principe.
ja misschien leert die het dan af Hoop het wel want volgens mij zijn der heel veel oplichters daar Ik koop of ruil alleen als de ander het eerder doet of afspreken gewoon bij marktplaats. Wanneer komt dit spel uit? Is het heel erg vernieuwd of niet, want ik heb al die vorige delen al op pc gespeeld en ik wilde eigenlijk GTA DP voor Xbox maar misschien moet ik dan maar op deze wachten maar is het heel anders dan die vorige delen
Op de Xbox komt ie waarschijnlijk helemaal niet en als die komt gaat er nog wel een jaar over heen,daar zou ik dus maar niet op wachten.
ome bill gaat er echt wel voor zorgen dat deze game ooit op de doos komt hoor. k wacht geduldig anderhalf jaar ofzo.
Nee daar hebben we wat aan. Ik ben dolblij dat ik ook een PS2 heb, ik heb niet zo een zin om een spel dat al 1,5 ongeveer uit is op een ander platform te gaan kopen. Over 1,5 is GTA SA allang verouderd, dus voor mij hoeft het niet echt, al had ik geen PS2 gehad.
Damn, vet! Die ploeg en vechtstijlen mixen Al deze kleine feitjes wist ik nog niet, maar damn wat vet!