Trouwens ik heb SA weer eens opgepakt en toen vond ik een vet huis. In dat huis lag een Minigun, Flamethrower en 2 rocketlaunchers.
Er zijn niet echt tips voor. Het is nu eenmaal een school. Dus je moet het leren. Mischien wit/zwart iets meer gebruiken om beter te kunnen draaien. En je wieletjes op tijd inklappen etc.
waar zit de vliegschool? want als ik bij zo'n hek sta van het vliegveld kan ik er niet in ene bij het vleigveld in san fierro staat een vette auto maar als je erin wil gana zitten gaat de deur niet open hoe kan ie open?
Vliegschool zit pas bij Las Venturas, dus dat verklaart ook waarom nu alles op het vliegveld op slot zit...
Hij zit wel al in San Fierro. Maar de vliegschool zit in Las Venturas. Speel de missies verder zodat je verder komt. Dan kom je vanzelf in de woestijn. Dan kan je naar de vliegschool. Heb geduld en je komt er vanzelf P.S. Auto's die op slot staan is toch geen probleem. Sla gewoon de deur eruit... Pak een honkbal knuppel en sla de deur eruit... Simple as that. Ga daarna weer naar een Pay 'n Spray zodat je deur er weer aan zit Wat ben ik toch slim
Deed ik express. Ik crashte zo met mn vliegtuig nadat wat van die hittezoekende raketten me geraakt hadden. Toen viel ik met mn parachute vlakbij dat huis. Toen zag ik veel vette wapens.
ja die was het! ik heb nog een vraagje waar kan ik een sabre vinden? Zonder hem te hoeven exporteren! Trouwens waar kan je exporteren of kan het pas na een bepaalde missie? Laterzz
En dat exporteren verdient goed! 34000 aan de meeste auto's. Btw weet iemand waar ik een Camper kan vinden?
Als iemand mij kan helpen met wat ik ben aan een nieuwe game begonnen en heb al een paar missions gedaan nu zit het zo er zijn geen missions meer terwijl ik nog in Los Santos ben ten eerste ik heb geen code ingevoert ofzo en geen mod ofzo en niet alleen tijd ik kan gewoon naar de andere landen zonder dan er 4 sterren komen van de politie. Ik heb hiervan een filmpje gemaakt dan kunnen jullie zelf zien wat ik zie oja en nog iets ik hb het geuploud op putfile en voor de gene die niet weten hoe je het scherm moet vergroten gewoon 2 keer klikken op het scherm van het filmpje en als je weer weg wilt gaan druk dan gewoon op ESC Link: Kan niet verder
Hmm erg vaag misschien moet je je andere save deleten en dan een nieuw game beginnen? Want je hebt al een vriendin in het 3e eiland en een shirt dat ik nog niet ken( Ben pas in 3e eiland net). Ik denk dat je gewoon die moet deleten en een nieuwe moet beginnen zodat je weer die missie moet doen op de bmx met Big Smoke,Ryder en je broer.