1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens ik heb SA weer eens opgepakt en toen vond ik een vet huis. In dat huis lag een Minigun, Flamethrower en 2 rocketlaunchers.

2. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    @ Gryphon: waar??

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, Hij maakt ons allemaal nieuwsgierig waar het huis ligt en hij zegt het ff niet:)

4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ligt in dat huis van:
    Mike Toreno die vent waar je missies voor moest doen

5. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox_Player I thank you. :)

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    iemand tips voor de vliegschool?
    ik kan dat ding nooit onder controle houden :+

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn niet echt tips voor. Het is nu eenmaal een school. Dus je moet het leren. Mischien wit/zwart iets meer gebruiken om beter te kunnen draaien. En je wieletjes op tijd inklappen etc.

8. waar zit de vliegschool? want als ik bij zo'n hek sta van het vliegveld kan ik er niet in ene

bij het vleigveld in san fierro staat een vette auto maar als je erin wil gana zitten gaat de deur niet open hoe kan ie open? :mad:

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Vliegschool zit pas bij Las Venturas, dus dat verklaart ook waarom nu alles op het vliegveld op slot zit...

10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit wel al in San Fierro. Maar de vliegschool zit in Las Venturas. Speel de missies verder zodat je verder komt. Dan kom je vanzelf in de woestijn. Dan kan je naar de vliegschool. Heb geduld en je komt er vanzelf :)

P.S. Auto's die op slot staan is toch geen probleem. Sla gewoon de deur eruit... Pak een honkbal knuppel en sla de deur eruit... Simple as that. Ga daarna weer naar een Pay 'n Spray zodat je deur er weer aan zit :) Wat ben ik toch slim O-) :+

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Deed ik express. Ik crashte zo met mn vliegtuig nadat wat van die hittezoekende raketten me geraakt hadden. Toen viel ik met mn parachute vlakbij dat huis. Toen zag ik veel vette wapens. :D

12. ik heb die auto van het vleigveld het was een gt ofzo.... :9

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Super GT Misschien?:)

14. ja die was het!

ik heb nog een vraagje :+

waar kan ik een sabre vinden? Zonder hem te hoeven exporteren!

Trouwens waar kan je exporteren of kan het pas na een bepaalde missie?

Laterzz

15. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan alleen na een bepaalde missie met Ceaser

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En dat exporteren verdient goed! 34000 aan de meeste auto's. Btw weet iemand waar ik een Camper kan vinden?

17. Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2005
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    OOh das zo'n ding:+ Anyways, bedankt ik zal er straks naar zoeken;)

19. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand mij kan helpen met wat ik ben aan een nieuwe game begonnen en heb al een paar missions gedaan nu zit het zo er zijn geen missions meer terwijl ik nog in Los Santos ben ten eerste ik heb geen code ingevoert ofzo en geen mod ofzo en niet alleen tijd ik kan gewoon naar de andere landen zonder dan er 4 sterren komen van de politie.

Ik heb hiervan een filmpje gemaakt dan kunnen jullie zelf zien wat ik zie oja en nog iets ik hb het geuploud op putfile en voor de gene die niet weten hoe je het scherm moet vergroten gewoon 2 keer klikken op het scherm van het filmpje en als je weer weg wilt gaan druk dan gewoon op ESC

Link: Kan niet verder

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm erg vaag misschien moet je je andere save deleten en dan een nieuw game beginnen? Want je hebt al een vriendin in het 3e eiland en een shirt dat ik nog niet ken( Ben pas in 3e eiland net). Ik denk dat je gewoon die moet deleten en een nieuwe moet beginnen zodat je weer die missie moet doen op de bmx met Big Smoke,Ryder en je broer.

Deel Deze Pagina