1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

  1. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar toch vind ik het heel erg Vaag want in het begin ging ik cheaten toen hoorde ik dat ik met cheaten het spel niet kan uitspelen nou toen ben ik maar begonnen met een nieuwe game en nu krijg ik dit :confused: komt het misschien door die save waar ik cheats heb gebruikt ?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien.. Het is denk beter als je geen cheats gebruikt en hem eerst uitspeelt op normaal zonder cheats. Anyway gooi gewoon die save weg en begin een nieuwe.:)
     
  3. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat heeft het dan voor een zin om ze te delete want je kan toch ook gewoon overwrite doen ?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien heeft dat geen nut en behouden de cheats het op die andere savegame.
     
  5. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt niet wat het is er is helemaal niks meer te doen alle missions zijn weg echt alles kan alleen nog naar vriendin toe en die tags verzamelen e D@ M@STER kan ik misschien jou msn krijgen zodat ik die savegame naar jou kan toe sturen misschien weet jij wat er mis is

    Laat maar ik heb je e-mail al heb ff gekeken bij je profile ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  6. ik ben nu al bij san fierro! Maar ik cheat wel :+ :eek: moet ik overnieuw beginnen?
     
  7. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    mag je zelf weten maar als je cheat kan je het niet 100 procent uit spelen
     
  8. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de gene die gta SA hebben kunnen jullie mij graag helpen ik heb de savegame geuploud dus kunnen jullie dan downloaden en ff kijken wat er mis zou kunnen zijn dank je wel _O_

    Link: Savegame
     
  9. helaas kan ik je niet helpen omdat ik de xbox versie heb


    ik ben op niewe begonnen
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh jij hebt hem dus voor de PC? Nou dan zou ik het niet weten:eek: mijn vriend heeft hem ook voor de PC iig maar hij heeft hem uitgespeeld en kan zijn savegame niet meer laden:eek:.. Ik denk dat je de savegame gewoon moet verwijderen en opnieuw beginnen. Dan zal het vast goed gaan.
     
  11. ik dacht dat de missie: Robbing from uncle sam onmogelijk was zonder cheats te gebruiken maar achteraf was ie zekers makelijk zondrer codes!!!


    Cheaten is best nep (ineens :+ )
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Cheaten is gewoon leuker vind ik. Zelf sparen voor je wapens,huizen enzo. Dat maakt het bij mij gewoon veel leuker. En als ik het heb uitgespeeld doe ik wel even cheats op een andere savegame;) Maar nu nog niet want ik geniet er nu van B)
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij krijg je ook een bericht als je saved nadat je een cheat hebt gebruikt. Ik zou dus maar een andere savegame gebruiken voor cheats. Heb ze zelf nog niet gebruikt, want zit nu op 65-70% en heb alles al (alle huizen, wapens en stats). Heb alleen die dingen die je moet verzamelen (tags, clams, horseshoes) en de jumps nog niet, omdat ik dat wel na de missies doe.
     
  14. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    De Unique Jumps zijn niet nodig voor 100%
     
  15. nu bij nieuw game zit ik weer vast bij die missie met smoke op die motor!
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, moet je hem weer doen. Ik hoop voor je dat ie deze keer wat makkelijker te halen valt.
     
  17. jah inderdaad!!!!
     
  18. Michel NL

    Michel NL Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit vast bij de missie madd dogg, als ik die gast moet redden van dat gebouw.
    als ik hem probeer te redden valt hij meteen naar beneden en mission failled.
    ik denk dat dit de laatste missie is wat ik moet doen en ik heb codes gebruikt.

    En nog een vraagje : waar staat de kart precies?

    thx Groeten Michel
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb je een verborgen kart in het spel?:eek: ik ben net op het 3e eiland maar ik vermoed dat het daar ergens moet liggen.
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die missie zijn niet echt tips, je moet het gewoon een paar keer proberen en hopen dat ie in de bak valt.

    Kart:
    De kart staat bij Madd Dogs Mansion in Los Santos nadat je daar een missie hebt gedaan.
     

Deel Deze Pagina