nee,let maar eens op, het wordt een heel klein stukje opgeschoven, maar ja, omdat je zoveel zwemt komt er ook gewoon lung-capacity bij, ofterwijl een beetje onzinnig
hoe kan het dat ik nog maar op 76% van het spel zit en het al heb uitgespeeld? met uitgespeeld bedoel ik de laatste missie met big smoke killen.
omdat er nog steeds heel veel te doen is zoals: sub missions, oastes verzamelen,tags verzamelen,horse shoes verzamelen.
Je moet gewoon ff naar zo'n checklist zoeken op GTA-websites. Dan weet je precies wat je nog moet doen. Races tellen ook mee, stadion missies enz.
Ik had een vraagje over de ganwars in GTA SA, want ik heb nu alle gebieden in Los Santos overgenomen. Maar mijn broertje had dat ook op de PS2 en hij kreeg op een gegeven moment ook paarse gebieden in San Fierro. Nu is de vraag: is het bij hem een bug of kan je ook gang terratories krijgen in San Fierro? Ik heb zelf al op internet gezocht en ik vond dat je met een glitch wel overal gebieden kon krijgen: Citaat: Turf Glitch: If you ride a plane out into the southeast corner of the San Andreas ocean for a couple real time hours and ditch into the water and drown yourself, you will notice that now, most the map is populated with gang terratories. You will also have allies now, such as the Triads, who are much more effective than the Grove homies. Please let me know if you have more information on this turf glitch so i can make this guide even better. Maar ik heb niet zo veel zin om een paar uur te vliegen naar 1 kant. Dus als iemand weet hoe het beter kan dan zou ik het graag weten! __________________
Dat moet een bug zijn. Maar wel een hele rare. De enige Gang in San Fierro is de Yakuza. Kleurtjes in San Fierro is zo ongeveer onmogelijk. Ik zal het uit proberen te vissen.
ja echt raar.. maar het gekke is ook nog eens het feit dat wij een boek hebben met hulp e.d. voor GTA SA en daar wordt er ook over meerdere gangs gesproken... en er zijn trouwens nog meerdere gangs in San Fierro want als je rondrijdt heb je die in zwarte pakken maar ook met lichtblauwe kleding.
Wat jou broertje deed was een glitch, ik had het ergens op gamefaqs gelezen. De enige manier om het sneller te doen is de flying cars cheat in te voeren en dan gaat ie nog sneller.
Volgens mij heeft San Fierro inderdaad 3 gangs, maar die spelen niet zo'n grote rol. Je hebt toch ook de Da Nang Thang? Dat zullen die vietnamezen wel zijn.
Ja, die blauwe dudes denk ik. Maar dat zijn ook Varrios. Dus Mexicanen. Maar die zitten ook in Los Santos.
jawel het kan wel hoor.. heel veel mensen hebben alle gebieden, soms zie ik nog wel eens een vagos rondlopen in hun oude buurt terwijl ik alle vagos heb uitgeroeid.. het kan dus wel*)