1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, want als je naar een Burger Shot gaat, dan is de date snel over.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok! Bedankt! :)
     
  3. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet in totaal 10000 dollar jatten aan spullen om die missie uit te spelen. Vergeet niet de trein uit te rijden :D dat is ook een missie die weinig weten
     
  4. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ff een vraagje over het veroveren van territorries: erzijn enkele gebieden waar geen vijanden te vinden zijn namelijk het rechthoekige gele stukje dat naast het gebied rond de arena ligt, en verderop ligt een piepklein geel (bezet door de gelen) stukje dat eigenlijk alleen een steegje beslaat en dus praktisch onmogelijk veroverd kan worden. Heeft iemand het al wel gedaan en zou die het mij kunnen vertellen?

    Btw, ik heb trouwens Denise doodgeschoten terwijl ik haar nog lang niet 100% had versierd, ik neem aan dt ik het spel niet meer 100% kan uitspelen hierdoor? Niet dat dat me ooit lukt hoor, daar heb ik het geduld niet voor.
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk mogelijk om alles te veroveren. De gele heten trouwens de Vagos 3 :) Je hebt wel vaak dat ze ze zich in een ander stukje bevinden en omdat de A.I. niet perfect is komen ze vaak ook niet naar je toe. Daardoor kan je het best zorgen dat je een auto bij hebt zodat je er naartoe kan rijden en ze kan knallen. Daarna snel terug omdat er dan komt te staan dat je niet meer in de Warzone bent waardoor je het niet meer kan halen.

    De chiks tellen niet mee voor de 100% (gelukkig) maar ik snap niet waarom je je biatch doorschiet? :cool:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die ene vriendin van je op het 1e eiland vind ik zooo irritant en lame.. Heb echt af en toe de nijging om haar een bullet door haar hoofd te knallen of haar in fik te zetten ofzo.. Die 2e is lollig teminste waarvoor je missies doet op het 2e eiland! Man zijs echt wreed! Ook dat gescheld van haar! Moet je je subtitels eens aan doen bij haar..:D
     
  7. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Zij is cker vet, maar er zijn 3 handige vriendinnen, Michelle voor de spray + Monster, en dan ware ner nog 2, een van de politie en een van de ambulance, weet de namen ff niet meer. Gewoon ff 1 keer daten en dan neerschieten :D
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    In die gebieden moet je vooral naar de auto's kijken, daarin zitten veel 'gangsters' Zij niet moelijk te veroveren, ik heb het laatste nog gedaan.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je had er ook een spoiler in kunnen zetten.. Misschien handig voor de mensen zoals mij die dat liever niet willen weten. ;)
     
  10. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja hee, ze was lomp gek! :p Ze zag er niet uit en ze had een slechte smaak.
    Achteraf gezien had ik r liever in dat huis laten zitten _0/
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig waar en wanneer je naar die vliegschool kunt?
     
  12. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    de vliegschool is bij je eigen vliegveld, je komt er vanzelf tijdens de missies, nadat je t gekocht hebt. Het is na de missies in San Fierro
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een missie dat je die vriend van je zus op moet halen in het 1ste eiland, dus volgens mij moet ik nog lang, en heb dus nu een paar missies erop zitten bij mijn eigen garage.
    Btw: die missie van zero met zn modelvliegtuigje is egt irritant
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lol ik ben bij het 2e eiland en ik heb die missie van zero niet:confused:
     
  15. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat modelvliegtuigje is egt erg, ik had die eerst een keer of 200 bij een vriend van me gedaan op de PS2, en nooit gelukt (verre van zelfs) en ik probeer em één keer op de xbox en ja hoor, in 1x gelukt:p
    maar ik kan je wel een tip meegeven
    elke keer van achteren de motor of auto aanvallen en elke keer linker trigger vasthouden, remmen dus, dan heb je meer tijd om te schieten en zal je vaak maar 1x langs hoeven vliegen ipv steeds heen en weer
    en ja, als je nog met eigen garage bezig bent, ben je er nog lang niet
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit je dus nog niet zo lang in het 2de eiland, wacht totdat je een wietplantage moet verbranden, na die missie nog 1 of 2 doen en dan krijg je zero erbij.
     
  17. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nogal ongewone vraag: hoe krijg ik de tank (Rhino) uit mijn garage in Ganton, nadat die bij het toegaan van de poort naar voor geschoven is en bijgevolg door de achterste muur van de garage zit, juist op de plaats van het luikje om in te stappen. Duwen is ook geen optie, aangezien hij (letterlijk) muurvast zit. De tank laten ontploffen is mij al gelukt (met de kettingzaag gaat het zonder sterren te halen), maar zelfs het wrak zat nog even vast in de muur en verdween niet. Ook moet je in gedachten houden dat de tank bij het toegaan van de garage in oorspronkelijke staat en muur terugkomt.

    Wat ik ook al geprobeerd heb, is motors in de garage zetten zodat hij zou verdwijnen, maar al wat verdween was de laatst bijgezette motor. Dit heb ik wel maar 2/3 keer geprobeerd, dus als iemand (met reden/ bewijs) denkt te weten dat de garage volproppen wél kan helpen, probeer ik het nog eens.

    Ik heb ondervonden dat het wel mogelijk is de tank uit de garage te rijden. Bij één van mij pogingen de tank te laten ontploffen om hem zo weg te krijgen zag ik opeens dat hij achteruitgeschoven was en dus kon ik instappen, maar toen ik uit de garage reed zag ik dat hij in de fik stond en dus laadde ik het spel opnieuw. (Ik weet nog altijd niet waarom. :'-( )

    Als iemand enig idee heeft of een oplossing kan vinden op het internet (ik vond niets), post het dan aub zo snel mogelijk, want ik ben ten einde raad. |:-

    (Dank bij voorbaat.)
     
  18. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er trouwens nog hulpsites te vinden waarop alles te vinden is? Niet Gamespot noemen aub die heb ik al.
     
  19. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Victor

    Victor Guest

    Waarom zou je ze door de kop knallen? De speciale werking van een van de vriendinnen houdt op als ze Magere Hein hebben ontmoet.
     

Deel Deze Pagina