Weet iemand misschien hoe je die missie, waarbij Big Smoke achterop zit op jou sanchez, en dat hij dat een paar gasten van de trein of moet knallen, het beste kan doen? Want het lukt mij maar niet
haha, weer deze missie deze is al een aantal keren voorbij gekomen, maar je moet zoveel mogelijk aan de buitenkant blijven rijden. rechts van de trein dus, maar dat snapte je waarschijnlijk al. en dan gewoon steeds naast die wagon blijven rijden. Big Smoke zal ze vrij snel afmaken als jij maar zoveel mogelijk rechts blijft rijden en naast die wagon.
je kan ook dat pad oprijden wat smoke ook roept. als je te dicht op de trein rijdt kan die ze niet raken ,op dat pad wel.
Ik zit vast bij de missie in San Fierro,je moet een foto maken van Ryder en nog een gast maar mij lukt t neit hoor.Waneer weet ik of ik de goede foto heb gemaakt?
Oke bedankt voor je hulp, ik heb nog een vraag: Als je de RC winkel koopt in San Fierro heb je de eerste missie met die vliegtuigen en die is best vervelend,iemand tips?
Goed opletten waar die vliegtuigjes vandaan komen en al als ze op grote afstand zijn proberen neer te schieten. Dan moet t na een paar keer proberen wel lukken
Zit ik lekker de berg met de parachute te beklimmen met me fiets. Stort er een vliegtuig op me Met welke knop gaat ie eigenlijk open? Moet namelijk elke knop afgaan om em open te krijgen. Toen ik met mn parachute uit de vliegtuig sprong. Leek het alsof ie open ging, want hij greep naar zijn rug en daarna met zijn handjes omhoog alsof hij em probeerde te sturen, maar je zag de parachute niet en ik stortte ook gewoon te pletter uiteindelijk. Was dit een bug of een defecte parachute Fietsen is zo cool! Zij er trouwens nog speciale fiets missies?
@ Glue, die bug heb ik ook wel eens gehad, Gelukkig maar 1 X.. Speciale fiets missies weet ik niet zou beste ens kunnen maar je moet gewoon de rechter trigger ( Schietknop) indrukken om je parachute te openen.
Je kan altijd fietsen hoor. Je kan fietsen in de triathlon. Die kan je op Zaterdag en Zondag doen op het strand van Los Santos. Naast de vuurtoren. Je kan in Los Santos in het skatepark ook BMX'en voor een bepaalde score.
Ok dan thanks. Met die dagen snap ik alleen niet, is ook zo met die geldtransporten. Hoe en waar zie ik welke dag het is dan?