1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    No props, maar nog even iets voor die Triathlon. Zorg wel dat je Stamina helemaal vol is. En geen Fat en wat Muscles. Anders haal je het zoiezo niet.
     
  2. FUNIX

    FUNIX Guest

    Thanks,ik zit het de hele tijd voor niks te proberen.
     
  3. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu in San Fiero met die chick die een garage heeft met die monstertruck voor de deur. Als ze zegt ik heb honger lets go eat, kan ik haar alleen naar de drink date brengen om een positieve reactie te krijgen. Als ik haar naar een diner, restaurant, pizza tent, burger tent breng reageert ze negatief. Ik heb ook geprobeert haar bloemen te geven, maar het lukt niet.

    Wat doe ik fout???

    Edit//

    Is uiteindelijk gelukt. De laatste date ging zij rijden. De dame eet dus niet en wil alleen zuipen. Beetje vaag eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook nog bovenop die hele grote berg een fiets pakken. dan kun je 3 races doen tege andere fietsers om wie het eerste beneden aan de berg is.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoveel plekken waar je een fiets kan halen. Als je in de Hood bent kan je het best naar het skate park gaan.
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik had het over missies op de fiets die los staan van het verhaal
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer nu alle hoods te veroveren, maar het gaat toch best moeilijk. Ik heb nu drie hoods te gaan en heb ik ze allemaal. Ik heb wat advies nodig voor de volgende hoods.

    -Temple, iets ten zuiden van Mad Doggs mansion heb je een hele dunne strip van de paarse gang. Het is me maar twee keer gelukt om een gangwar uit te lokken, maar ging helaas beide keren fout :mad: Ik snap ook niet wanneer ik nou wel en wanneer geen gang war kan uitlokken. Soms schiet ik stuk of zes rakkers kapot en lukt et gewoon niet.

    -Jefferson, ten oosten van Temple waar die hotel is waar je naar binnen kan, maar niets kan doen van de paarse gang. Ten noord-oosten van je safehouse. Hier heb ik geen enkele keer een gangwar uitgelokt, omdat ik die rakkers niet eens tegenkom.

    -Los Flores, het meest zuidelijke punt, waar die brug is. Van de gele gang. Hier kom ik ook niemand tegen laat staan een gangwar uitlokken.

    Please help :'-(
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Et voila.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2005
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is dus geen loophole, hmmmm.

    Zijn er trouwens missies waar je die tank moet gebruiken of staat ie daar gewoon voor de lol of what ever.
    Ik viel toevallig in die faciliteit met mijn vliegtuig, maar moest er geloof ik niet heen om een missie uit te voeren voor het verhaal.
     
  10. Victor

    Victor Guest

    De tank staat er voor de lol ja.. Opzich is hij alleen handig voor gangwars en gevechten tegen het leger zelve. ;)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hoods gaat veroveren, kan je dat best zo doen. Ten eerste, Tanks zijn niet makkelijk te krijgen en behoorlijk lullig;) Niet echt Gangster:+ Maar let er op dat je niet roekeloos hoods gaat veroveren. Doe dat dan zodat je een soort van West/East/South/North side krijgt. Want als je b.v. een bepaalde hood van een andere gang midden in tussen allemaal hoods van jou, dan kunnen ze vanuit die andere hoods niet meer in hun hood rijden. Dat scheelt behoorlijk wat. En let dus ook op auto's. Blaas auto's op of vermoord de G die erin zit. Niet alleen op G's letten die op straat rondlopen.

    Je kan ook een snel maar klein auto'tje meenemen. Een Quad b.v. Bij de Vagos heb ik het vaak gehad (Wankster's:+) dat ze best ver weg zaten en dus niet in de 'Warzone'. Dus kan je met zo'n Quad er even snel naar toe rijden ze afmaken en snel terug de Warzone in rijden voordat de tijd op is. Want dankzij de 'wat minder goeie AI' van SA komen ze zelfs af en toe niet op dagen. Met name de Vagos. Temple heb ik ook moeite gehad, maar let vooral goed op auto's. Groepjes op straat zie je vanzelf wel staan.
     
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Tanks zijn inderdaad niet gangster en heb ze tot nu toe ook niet gebruikt en zal ze ook niet gebruiken.
    Autos heb ik eigenlijk niet zo veel last van. Ze komen wel eens langs, maar echt veel schade kunnen ze niet aanrichten.
    Temple had ik eigenlijk al moeten hebben. Ik was tot de derde flood gekomen, maar toen ik uit mijn plaats kwam achter die eettent om armour te pakken probeerde ik afstand te nemen om ze uiteindelijk af te maken was ik perongeluk uit de warzone vertrokken en toen ik probeerde terug te gaan liep ik tegen a hail of bullets.
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Voor dit soort gevallen moet je dus altijd een volgeladen M4 of Sniper Rifle bij je hebben. En opzich zijn je homie's in dit geval wel handig, soms schieten ze nog wel een vijand neer en ze houden de Vagos/Ballas/Whatever bezig. Dan vluchten ze niet, en kun jij ze neerknallen/snipen.
     
  14. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    En aan je vriendin geven voor +1 procent.
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Om vervolgens te kunnen proberen te kussen voor +5 procent. ;) Bloemen zijn (Net als de dildo en de vibrator) dus multifunctioneel!
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, maar waar kan je de vibrator vinden
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    In de doushes in het Politie Bureau. Zowel in Los Santos als op andere plekken. Maar ik weet niet of hij in elk politie bureau ligt. Het politie bureau bij Temple in de buurt in ieder geval.
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Nope, dat is de dildo. De vibrator is volgens mij vlakbij de vaarschool te vinden. Hij schijnt een beetje te lijken op een kogel.
     

Deel Deze Pagina