Dit is toch ook wel erg gaaf. Wat een werk is dat geweest man. http://www.stuckgamer.com/gui_gta_san_andreas_01.shtml Video Walkthrough
WOOO Dat moet hun echt wel veel tijd gekost hebben!! Maar wel handig als een gewone walktrough je niet kan helpen. Kan iemand me helpen om bij de vliegschool die parachute les te doen ik krijg geen goud op alle andere dingen wel /Edit: Net gelukt
damn, dit is egt ziek die mensen hebben echt tijd over ik deed er zonder dit allemaal te filmen en doen al ruim 34 uur over om hem uit te spelen
Ja je kan er verder ook niks mee. Het is gewoon grappig. Alhoewel je na 2 keer slaan weer liever een honkbal knuppel wil
Waarom kan ik nu geen basket niet spelen? Als ik bij mijn allereerste huis sta, dan pak ik die brug en rijd naar rechts, daar staat er een basket vald, maar ik kan niet spelen! Hoe komt het?
De tank is in de militaire basis in de woestijn en die apache zou ook daar kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Tank: In area 51 staat een tank. Aan de rechterkant van het complex. Apache: Kun je volgens mij nergens vinden, maar als je een air race doet in LV kun je er gewoon tijdens de race ervandoor gaan.