Hij was er eerst bij mij ook wel, maar na een paar missies is ie verdwenen en nog steeds niet teruggekomen
Helppp... maar het is wel vaag, ik kan hem nergens meer vinden, niet in de hood en ook niet in Maddogs Mansion. Snap er niks van!
Mensen, geen nood. Die basketball licht er niet altijd. Op bepaalde dagen als het goed is. Zover ik me nog kan herinneren licht hij er op zaterdag. En dan bedoel ik dus in de hood van de ballas op dat veldje. Hij zal dan ook wel bij je broer etc. liggen. Daar zal het aan liggen denk ik. Maaruh, zo bijzonder is het niet hoor. Het is me overigens nog nooit gelukt om te scoren
Nog nooit? Mijn hoogste score is iets van 10, dat basketballen is echt moeilijk, PS: Ik zit nu op 96,34% voor de 4e keer ben ik al bezig.
Dan moet je de linkertrigger inhouden en linksonder verschijnt er dan een zwart vierkantje met al je stats dan daarin onder zie je de afkorting van de dag staan. Een beetje vaag
De bal pak je vervolgens op met Y en schieten doe je met A. Je kunt het beste op het hoogste punt van de sprong A loslaten voor maximale precisie. Met B en X doe je trucjes. Deze zijn wiliswaar simpel, maar het is leuk om te zien. Het is zo simpel, waarm was je daar nog niet achter?
.. effe een vraagie.. ik ga met die denise(eerste vriendin daten) maar nu wil ze een drive by doen, alleen hoe met dat? want ik rij langs mensen maar dan gaat ze schiete maar voor de rest doet ze niks ofozow?! k snap echt niet hoe dat moet
Ja, dat is een Drive-By En je doet het ook gewoon goed alshet goed is hoor. Langs andere G's rijden en als zij gaat schieten doe je het goed
Drive-By's waren toch bijzaak? Ze wilt eten en daarvoor een gezelligde drive-by. Het is toch nooit volledig als date?
bij mij wel.. ze wou daarna naar huis .. maar hoe weet je wat ze lekker vind en wat zijn een beetje geode zaakjes en waar zitten ze?
Jawel, hoor. Soms, als ze zegt dat ze iets wil eten, en dan een drive-by wil houden, zegt ze wel 's "I want to go home now".
Denise wilt alleen eten bij de Clucking Bell en als ze wat wilt drinken moet je naar de shop met de groene neonlichten. (Ik ben de naam kwijt)