1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de missies in SF ga je naar de woestijn en daar moet je na een tijdje ook naar de vliegschool
     
  2. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks!
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    nog even een vraag,
    ik heb al een eigen vliegveld met dat standaard vliegtuig, de helicopter die ik geripped heb ibj de militaire basis, de jetpack en nog eens de Hydra (ik mis geloof ik alleen nog een helicopter op het daarvoor bestemde veld, maar dat komt nog wel :cool:)
    maar ik k an me niet herrineren dat ik een vliegvergunning of iets dergelijks gehaald heb of is dat omdat ik nog niet alle 'levels' gedaan heb om te leren vliegen?

    niet erg baanbrekend, maar vroeg het me gewoon af :)
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de flightschool nog niet hebt afgerond (dus minimaal een bronzen medaille) heb je nog geen vergunning.
     
  5. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dat zo graag wil kan je dat doen op de eerste verdieping van het gebouw waar je saved op de vliegveld.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je verder wil in het spel moet je je vergunning toch ook halen (zover ik me herinner).
    Daarna kun je pas verder met die missie's van die fbi gozer.
     
  7. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet alle fligtschool-levels af te ronden, je kan al die missies doen als je zoveel flight skill hebt dat je hem vanzelf behaalt.
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ok, dankjewel allemaal.
    ik weet trouwens ook wel waar het te halen is hoor, ik vroeg het me gewoon af, zoveel zooi om in te vliegen, maar geen vliegvergunning.
    Ik zal het strax eens proberen te behalen.

    nu eerst eens even wat ballas afknallen en 'the hood' wat uitbreiden :cool:
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt die missies van Zero zo kut.. ik heb die ene missie waar je vanaf het dak vliegtuigjes neer moet knallen echt wel 30 keer gdaan 8) En ik probeer nu die ene waar je die drugskoeriers moet neerknallen voor de twintigste keer ofzow :{ (Je moet niet denken dat ik slecht ben ofzo, zit verder al lang in Las Venturas :D)

    HONDERSTE 'OFFICIELE' MEETELLENDE POST!!
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn nochtans niet zo moeilijk hoor...kijk voor tips even in het begin van deze thread, want die missies werden talloze keren genoemd wanneer veel mensen dit nog speelden..
     
  11. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb er ook vreselijk veel moeite mee gehad. Echt frustrerend inderdaad, maar als je ze uiteindelijk haalt voel je je echt de bom :cool:
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    dat viel wel mee...had t in 1 keer gehaald en vond t niet veel speciaals O-)

    heb t nu overigens uitgespeeld (nee niet 100%, maar de missies, dus ik heb net smoke en tempenny het hoekje om geholpen) en ik moet zeggen, ik heb me met al die missies uitzonderlijk vermaakt :)

    op naar de 100% :cool:
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er trouwens mensen die em 100% hebben gespeeld? Dit lijkt me bijna niet te doen, als je niet weet waar je moet kijken.
     
  14. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    moah effe nog een vraagie, ik heb nu een missie gedaan die ice cold killa heet waarbij je jizzy moet vermoorden maar nu komen er een hele tijd geen missies meer.. wat moet ik doen om weer missies te krijgen .. ik zit nu trouwens op het 2de eiland
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de PS2 twee keer 100% gehaald. Hierbij heb ik wel gebruik gemaakt van maps voor de tags, foto's, hoefijzers, oesters, auto's, sub-missies, blabla. Als je die zelf gaat zoeken is het niet te doen.
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar Pier 69 in het noorden van de stad of je moet naar Chinatown naar Woozie.
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog twee dingen doen voor de 100 %, brandweermissies en de oesters vinden. De oesters zijn geen probleem, maar heeft iemand nog tips voor de brandweermissies?
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon rustig rijden en niet al te scherpe bochten maken anders kiept die om.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar East Beach in Los Santos met je brandweerwagen. Als het goed is spawnen de brandjes allemaal op die snelweg. Maar anders is het ook niet moeilijk hoor...op het einde had ik gemiddeld 9 minuten over.
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die hele grote berg ligt een heel klein dorpje (weet geen namen meer, te lang geleden). Start hier de brandweermissie en alle brandjes ontstaan op 10 sec van elkaar rijden. Hier is het heel makkelijk te halen.
     

Deel Deze Pagina