K heb een probleem: Na te hebben gedate met Barbara krijg je het politie uniform. Deze heb ik nu maar als ik een een Copbureau in loop gaan ze als nog op me schieten
Komt dat cirkeltje OOIT nog terug be mij om te kunnen basketten? Want toen dat ik gezegd hat dat hij weg was, komt het nooit meer te voorschijn...
Nee...ik ben hem ook al zo'n 70 speeluren kwijt. Aleen als je een new game begint is ie er weer.Maar daar heb je dus niets aan
Ik dacht van wel, ik moet alleen nog wat Oysters vinden en dan zit ik op 100%. Ik heb alleen voorlopig niet zoveel tijd meer.
http://www.gta-sanandreas.com/guides/missions/index.php, op deze site is heel veel wat je kan helpen. Basketbal hoeft btw niet
Wie wil er nou basketballen? Die Basketball is er alleen op bepaalde dagen. Ook natuurlijk op bepaalde veldjes. Volgens mij is op Zaterdag de bal er op dat veldje in de Ballas hood, vlakbij...
Basketballen is dope man...ook in het spel ja Trouwens je moet toch wat doen als je bijna alles al hebt gedaan.
Wel eens gedaan, maar niet mee opgeslagen en niet gebruikt voor missies, alleen om een beetje te kloten.
Ik ook. Beetje als ik het zaai begin te vinden de code voor een F16 (of wat het dan ook is) intikken en een beetje rellen Voor missie's gebruik ik nooit code's (toen ik het nog kon spelen) Dat vondt ik zonde van het spel.