1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

  1. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    idd...
     
  2. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah kzit in zo'n autorace... mijn auto blijft maar steeds ontploffen of te verre achterstand. Iemand tips? :mad:
     
  3. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen handrem gebruiken;)
    Verder moet je proberen waar het kan af te snijden, ik heb eigenlijk nooit enig probleem gehad met deze missies :)
     
  4. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al gevraagt is. maar weet iemand of er een 100% save game voor san andreas voor op de xbox360 is.En of dat kan natuurlijk. Anders moet ik hem weer opnieuw uitspelen.
     
  5. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Ik kan me aleen herrineren dat ik nooit en te nimmer remde zowat, en als ik te hard ging slechts eerder de bocht sneed.

    Tegenstanders een afgrond in werken werkt ook goed.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ infected
    ik weet niet in welke autorace je zit maar als je in de county van Los Santos zit dan moet je die auto van die nicht van Caesar pakken en naar de tunegarage rijden en daar moet je dan offroad banden opleggen

    en trouwens nog iets algemeens:

    San Andreas is de shit
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dit willen wat heb je dan nog aan het spel? Al heb je hem op 100% uitgespeeld is er niks meer te doen geen side-missies niks.. beetje saai toch?
     
  8. Slam_Fm

    Slam_Fm Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er chaets dat je de hele landkaart kunt bemachtigen? Sommige gedeelte kan ik nog niet komen namelijk
     
  9. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan een lock wanted level doen, in dat geval kan je overal heen vliegen, maar krijg je het leger niet achter je aan.
    Ik dacht dat het iets van B, right,B,right,left,X,Y,up was.
     

Deel Deze Pagina