Niet als je skills hebt *) Haha nee, zorg gewoon dat er een Pay & Spray in de buurt is. Dan heb je het gehaald. Dat moet toch wel lukken? Tenzij je naar die basis in de woestijn gaat.
Ik ben weer begonnen begonnen met GTA, maar ik had een vraaf of een missie. Het is een missie van Woozie ''amphibious Assault'' ( nouja iets in die richting ) Maar die kan ik nog niet doen omdat ik te weinig skills onder water heb Dus weten jullie een manier om skills onder water te krijgen. Ik kan wel een beetje in de zee gaan zwemmen onderwater maar dat duurt mij te lang. Dus wie heeft een oplossing voor mij.
Nou je hebt hier denk ik codes voor Maar ik gebruik ze niet en zit ook bij deze vast. Ik moet dat dus ook doen. Gisteravond ff een coastguard gepakt en ff lekker een frisse duik genomen in de zee Dus ff onderwater gezwommen en er kwam 1 klein streepje bij na een tijd. Dus ik ging kijken of ik de missie kon doen. Nee dus maar ik ga ZEKER WETEN geen codes gebruiken! Ik ga gewoon weer ff een bommetje doen!
Je moet gewoon net zo lang onder water zwemmen tot het witte balkje op is. Als de dat gewoon een tijdje doet heb je zo genoeg om de missie te doen. Gewoon door gaan zwemmen.
ik moet een missie doen bij bike smoke,op een motor met iemand achterop achter iemand aangaan maare hoe gaat die andere man dood of hoe valt ie?
Spoiler Hij stopt op een gegeven moment als je hem goed blijft achtervolgen en dan moet jij afstappen en hem doodschieten
Nee hoor. Ik heb net de missie gedaan maar ging dood. Je moet gewoon paar keer onderwater zwemmen. Het hoeft maar 2x dat je long capucaty omhoog is meer niet.
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=vehicles&inhoud=types Moet je even zoeken. // sorry voor dubbelpost
in san fierro !! maar dan duurt nog zo lang voordat ik daar ben! ene krijg je de multiplayer optie pas na een bepaalde missie want ik kan het niet vinden!