1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snapt iemand hoe je die gray inports missie haalt op los santos

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    eehm...leg ffkes uit wat je daar dan ook alweer moest doen O-)
    dan kan ik mischien helpen

3. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest op zo'n militairenterrrein naar binnen en daar rijden allemaal heftrucks en bewakers en dan moest je een opbergruimte binnen

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    je moet eerst 2 sloten kapot maken (de poort + garage)
    en dan in een vorkheftrukje en dan moet je 6 dozen in de auto proppen.
    ondertussen houd ryder de wacht, maar er komen ook steeds van die soldaatjes aan (stap af en toe uit en knal ze neer en ga vervolgens weer in de heftruk)
    eenmaal ingeladen, dan moet je daar weg.
    dan komen er geloof ik 2 van die autos achter je aan.
    eenmaal bij bestemming (was niet zo ver) mission passed :cool:

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kan doen is eerst alle bewakers neerknallen, alvast wat dozen klaarzetten en DAARNA pas het slot open te schieten waardoor Ryder door kan rijden. Dit vergemakkelijkt de missie aanzienlijk.

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    goh..niet aan gedacht doen ik m deed, wel een goed idee trouwens :)

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik knalde de bewakers niet eens neer.. ik knalde meteen het slot kapot en rende naar binnen. Binnenin moet je wat guards doden, maar er ligt daar ergens een Body Armor, dus.. veel schade zul je niet oplopen. Dood meteen die de Arms Dealer voordat hij in z'n auto stapt, dat heb ik ook gedaan.

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Zo deed ik het ook, eerst het hek open en daarna al die lui afschieten. Die ryder gaat trouwens wel snel dood

9. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt uitlegf gegeven over de verkeerde missie..

Ik heb gray import gisteren toevallig gehaald, als volgt..

Je pakt een auto en neemt een paar gangmembers mee..

Je rijdt het terrein op...die gangmembers schieten die heftrucks redelijk aan gort en een aantal bewakers...op een gegeven moment komen die heftrucks naar je auto toe om je auto kapot te maken..zodra je auto brandt ren je eruit.. de auto ontploft en ook de heftruck met die gozah erin...

Nu heb je 2 heftrucks uitgeschakeld..(althans dat was bij mij het geval)

en lopen er alleen wat bewakers rond...die kun je zo neerschieten..

Eenmaal binnen moet je een vaste route volgen...er liggen genoeg armor/life pickups om te overleven..je moet gewoon voorzichtig een voor een alle bewakers neerknallen..

Vervolgens kom je bij een kantoor en heb je een ak47...zodra je het kantoor binnen bent rent de arms dealer weg...

Volg hem zsm. alleen let op onder de trappen staan nieuwe bewakers...sommige knalde ik neer en andere rende ik gewoon langs..

Totdat ik mijn vizier op de arms dealer kon richten...hij wilde net z'n wagen in stappen, maar doordat ik met de ak47 op de auto aan het raggen was explodeerde het ding heel snel...

Missie gehaald...

10. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij het vliegveld komt en je hebt nog niet genoeg vliegervaring dan staat er dat je die kan opdoen bij de vliegschool.
    maar mijn vraag is dus waar is die vliegschool precies.
    De autorij school heb ik al wel gevonden.

11. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft ;)

misschien volgende keer ff de thread doorlezen dit antwoord stond namelijk op de vorige pagina.

12. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij helpen? Ik heb nu alle OG Loc en Crash missies gedaan maar moet alleen nog Sweets BS missies doen. Ik moet nu op een crossmotor naast zo'n trein rijden zodat Sweet die mensen eraf kan schieten. Alleen blijven er steeds 2 over (Of die gast kan niet mikken of ik kan niet rijden :p ) iemand nog tips??

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te dicht langs de trein rijden, je hebt van die paden ernaast, daar moet je op gaan rijden.

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    gewoon dichtbij (niet te) rijden, en dan moet je maar kijken vanaf waar Smoke ze kan raken (wanneer ie begint te schieten) en dan blijf je daar zo rijden he :)

15. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smoke was het ja ;) (Is goed bedankt!)

16. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zo goed mogelijk naast die trein blijven rijden maar niet te dicht erop.
    Bij mij was het altijd zo dan hij ze allemaal doodschoot.

Dus niet te dicht op de trein zitten anders kan hij ze er niet meer afknallen.
    oke
    Ik hoop dat het je gaat lukken.

17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    die krijg je later al vertrek je naar san fiero (?! ik ken al die steden niet :p iig de 3e stad)... maar volgens mij kan je ook gewoon dat gassie doodschieten in dat hok, dan gaat die poort ook open.

18. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in San Fierro bij een missie van Woozie. Maar ik kan hem nog niet doen want ik heb veel te weinig Lung Capacity. Weet iemand misschien hoe je je Lung Capacity kunt vergroten?

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet gewoon eens gaan duiken. Hoe vaker je onder water zwemt, des te groter wordt je lung capacity. Die hoeft niet zo erg groot te zijn voor die missie.

20. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]
    Mensen ik wou toch even zeggen die missie was meteen gelukt door jullie tips thankyou ;)

Zit nu in Pine Valley (ik geloof dat dat zo heet) moet elke keer heel ver rijden maar wel super vet :D Ben al op zoek geweest naar de Bigfoot :p [/offtopic]

Kunnen jullie mij vertellen hoe je in godsnaam multiplayer kan doen? :eek:

(schaam schaam)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina