1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. King Krator

    King Krator Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je eigen muziek in het stoppen en hoe zet je hem dan op 'je eigen radio zender'?
     
  2. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon je xbox met een muziekcd opstarten en dan ff op je xbox overzetten. Als je dan SA aan het spelen bent staat de optie om je eigen muziek te luisteren gewoon tussen de beschikbare radiozenders.

    Ik heb ook ff een vraagie...

    Ik moet een straatrace doen (de derde uit mn hoofd) en ik moest tegen zo'n gozer racen en een mexicaanswijf (waarmee je allerlei zaakies berooft). Toen ik de race had gewoon stond er dat ik een 'deed' (akte) kreeg van een garage. Maar ik heb geen idee waar die garage moet zijn. Het staat ook niet op mn rader aangegeven ofzo. Kan iemand vertellen waar die garage is...
     
  3. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zo´n filmpje gekeken bij Mike Toreno in de DESERT. Daar zegt hij dat je een vliegschool moet gaan kopen, en hij zegt er (volgens mij) bij: Bied ze $1 en knal ze anders maar neer. Maar als ik die school wil kopen moet ik gewoon $80,000 betalen? :confused:
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net met een parachute van die berg afspringen, maar hij ging niet open?! Hoe gaat een parachute open? En weet iemand nog een goed plekje op die berg om vanaf te springen?
     
  5. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand trouwens ook nog een geniaal plan om bij de eerste missie van Zero zn winkeltje al die klote vliegtuigjes neer te knallen. Het zijn er veeeeeeeel te veeeeeel.
     
  6. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dacht ik springen, en tijdens of voor de sprong bij wapens je parachute kiezen, en op het moment dat je hem uit wilt klappen gewoon op de schietknop drukken (B dus).
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Kijk veel op de radar, schiet een beetje vóór de vliegtuigen aangezien ze bewegen en een beetje mikken. Geniaal hé?
     
  8. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lande altijd met die vliegtuigjes en reed een beetje op de weg ermee... ik stopte net voor ze en ging recht ervoor staan en dan maar blijven knallen.... werkte wel goed
     
  9. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukt :+
     
  10. sa freak

    sa freak Wie ik?

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een beetje un probleem:

    ik heb mun vliegbruffet maar ik kan nog niet inj de vliegtuigen op de airport in san fiero
    (ben al bij levl 3,nog niet in stad)
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit nog niet in SF of wel. Anders kan het daar aan liggen. Voor de rest zou ik geen reden weten waarom het niet kan.
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je vliegbrevet hebt gehaald kan je ook al naar Las Venturas hoor als het goed is. Anders ligt het daar wel aan denk ik.

    Maar ik heb zelf ook nog een vraag:
    Ik zit nu bij die missie dat ik begin bij Madd Dogg's Mansion en dat ik met een straaljager moet gaan vliegen. Als ik op stijg doet ie dat verticaal. Hoe kan je recht vooruit gaan vliegen? Want dit schiet niet echt op... :{
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips voor de 2e missie van Zero, waar je met een RC vliegtuigje; 5 targets kapot moet maken ?
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Je rijd eerst naar het dichtsbijzijnde busje. Daar schiet je al van een afstand op zodat die gast uitstapt. Dan knal je hem neer. Daarna ga je verder die richting uit naar het 2e busje. Dan vlieg je weer de andere richting uit naar een gast op een fiets. Dat is een makkie. Dan vlieg je naar Downtown. Eerst naar die gast die je het eerst tegenkomt: 2 mensen op een crosser. Die moet je heel goed aanpakken. Je kan landen en zo op hem schieten maar dat is gevaarlijk. Je kan toch het best van een afstand al schieten. Daarna vlieg je naar het busje aan de kant van het water. Knal dat busje kapot en vlieg in een zo recht mogelijke lijn naar de Zero Shop. Een van de moeilijkste missies vind ik...
     
  15. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap echt serieus niet dat iedereen zoveel moeite heeft met die missie, ik haalde 'm in m'n derde poging met nog een halve fuel tank. Gewoon doen alsof het een hunter is.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die eerste is veel irritanter :mad:

    ik kom daar echt niet voorbij, terwijl ie echt niet zo moeilijk is... iemand nog een paar fatsoenlijke tips?
     
  17. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie pagina 29 ;)
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh, thanks ;)
     
  19. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan jij nog niet weten of missie #1 of missie #2 het irritantst is, omdat je niet voorbij #1 komt... :)
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging gewoon steeds landen en dan schieten. Je schiet dan bijna altijd raak 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina