1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
  2. sa freak

    sa freak Wie ik?

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt _O_
     
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    De stadium event ''Dirt Track'' (Las Venturas), zit toch op dezelfde plek als ''Kickstart''? www.faq.gtasanandreas.nl
    Heb kickstart wel gehaald maar de ''Dirt Track'' kan ik niet spelen? Weet iemand waar ik moet wezen? (zit nu op 91%)!
     
  4. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen. Heeft er nog iemand tips voor de laatste missie? Die is echt zo lang en moeilijk. Dat stuk in het gebouw lukt wel. Maar hoe lang blijft die brandweerwagen maar neit doorrijden?! M'n auto is allang kapot. Ik heb juist geen zin om hem nog eens te doen omdat ie zo lang is.
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Die missie had ik in 1 keer gehaald! Je moet gewoon goed doorrijden!
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik rij niet. Sweet rijd ;) Ik bedoel natuurlijk het 2e stukje. Er komen dan zoveel van die Mexicanen achter je aan dat je er niet goed van word.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt raar: ik deed laatst Circle Airstrip and Land, dat is een missie van Learning to Fly. Ik doe hem al 5 keer en nog lukt ie niet. Ik vlieg netjes door alle ringen heen, en als ik door de laatste ga dan heb ik de missie niet gehaald :confused:
    Er staat 0% overal en bij tijd staat er wel wat, maar dan kan ik de missie alleen maar Retry de missie doen, terwijl ik echt door alle ringen ben heengegaan.. wie weet hoe het dan wel moet?
     
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk ook nog even landen ;) met je landingsgestel natuurlijk.
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar als ik door de laatste ring ga dan is de missie al over :confused: en kan ik niks meer doen :confused:
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed schieten lambal! Dit is echt niet zo moeilijk hoor! De laatste missie is (volgens mijn beeld) een samenvatting van (bijna) alle missies 8) 8)

    Deze GTA!! 8) (heb alle delen sinds het begin van releasen verrot gespeeld!), Is ECHT te LIJP. Ik heb natuurlijk wel weer kleine commetaar puntjes, maar het volgende deel moet echt een online functie krijgen. Desnoods is het alleen een scoreboard functie! Ik kan niet wachten! Ik wil niet dood, ik wil GTA over 1000 jaar weer spelen! 8) _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  11. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoever ik van een bepaald persoon moet afstaan met zo'n spookmeter...Ik ben nog niet aan de missie begonnen of hij is al gefailed...:confused:
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke missie bedoel je dan??? San Fierro met die reporter, of Las Venturas met dat hoertje?
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt vast de Spook-O-Meter. Je moet gewoon heel langzaam sluipen, achter diegene en op een afstand blijven en als het balkje bijna vol is moet je gauw wegrennen. Tenminste, zo heb ik het gedaan.
     
  14. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb hem(Y) thnx
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar kijk bij die reporter in sf is t anders... dan moet je die trein inhalen...en voor die gast lopen en aan de overkant van die gast staan als ie op zn taxi wacht, btje vaag he? kijk maar ff naar de dutch faq:

    other people ook t werkt wel hoor.

    http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_sa_dutch.txt

    edit: ok te laat
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die met die reporter is heel vervelend. Dan ga je de metro uit en dan ziet ie je vaak gelijk al. Dan moet je dus beneden wachten, maar dan zie je niet weggaan. Na een tijdje heb ik maar een tijd gewacht en op goed geluk naar buiten gereden.
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    is Zero's strand belangrijk voor het verhaal?? want ik heb die kut missie met die aanval van die RC barons nog steeds niet gehaald..
     
  18. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in deze trhead gelezen dat je na ''Yay Ka Boom Boom'' missie, de autogarage kon kopen.. Maar ik heb die missie net al gehad, en ben al naar de volgende (3e eiland gegaan ) maar ik kan die autogarage nog steeds niet kopen...
    Waaaaaromm ?
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet driving-school hebben gedaan.
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam ik dus ook pas achter toen ik de verhaallijn al had uitgespeeld:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina