1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    ??? weet iemand dat??
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die niet belangrijk voor het verhaal, als het goed is kun je gewoon doorspelen
     
  3. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man.. ik vind ze wel lastig, dus ik zie wel of ik ze doe..
     
  4. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in san fierro. Maar waar moet ik eigenlijk foto's van nemen in die stad?
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je foto's nemen?
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is net zoals de hidden packages in vice. Dit zijn speciale dingen. Je ziet s'nachts van die blauwe walmen(zo zal ik het maar noemen). Daar moet je een foto van maken. Je hoeft het niet op te slaan.
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey even een vraagje, ik zit vast in de trein-achtervolging missie ik moet met Big Smoke die trein achtervolgen. (OP ONG. 8% van het spel) en dan op het eind blijft er altijd 1tje over en dan schiet BS niet meer :? wie weet raad ?
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon niet te dicht naast de trein gaan rijden, maar ook niet te ver weg. Als het goed is schiet Smoke ze dan allemaal overhoop. Ik ging altijd op zo'n pad naats het spoor rijden, je rijdt dan wat hoger en dan kun je zelf ook schieten. Dat gaat veel sneller.
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx zal het proberen :)
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn die inbreek missies afgelopen? Niet in het verhaal maar de gewone die je altijd kan doen? (zit nu op 98,55%)!
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben net aangekomen in San Fierro, maar ik heb wat vragen:
    ·Hoe kom ik ineens aan dat garage die van mij is? Ik vermoed van die catalina?
    ·Maar wat heeft The Truth met die garage te maken want ik moest in 1 van zijn missies naar die garage toe rijden? The truth heeft tog niks met catalina te maken?
    Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen want ik zit soms weleens vast in het verhaal
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    @EVERT NL: die houden niet op, maar voor 100% moet je hem iig 1 keer gedaan hebben.
    @Xbox_wacko: die heb je inderdaad van Catalina gekregen, en The Truth staat inderdaad los van Catalina, het zijn twee verschillende verhaallijnen die samenkomen op dat moment. Goed de verhalen luisteren/bekijken en je komt er vanzelf achter.
     
  13. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx cygnum, maar dan rest mij nog 1 vraag waarom moet ik dan met een missie van THE Truth naar de garage rijden, The Truth weet hier tog niks van, dat vond ik zo raar alsof ik iets had gemist
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zit me nu al een tijdje dwars..

    Ik kon een tijdje turf overnemen, van de Ballas enzo, maar toen San Fierro vrij kwam,. verdwenen al die andere kleuren van het speelveld.
    Klopt dit? en zo ja, kan je dan nog turf overnemen?
    en als dat niet kan, kan dat dan weer als je het spel uitspeeld?
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    @Xbox_wacko: dat ontging mij ook even hoe hij dat wist, er zijn in mijn ogen twee opties: 1) het spel stuurt je er heen; 2) die Truth heeft iets te veel gerookt en heeft een visioen gehad dat ze daar heen moesten gaan (die gast is er gek genoeg voor immers ;))
    @god's gamer: dat klopt inderdaad. Maar maak je niet druk, het komt later in het spel nog terug.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig :D want dat vond ik echt een bruut onderdeel van het spel :D

    en kan je nog wel gang members meenemen?
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel, weet ik voor 95% zeker.

    PS: vragen die beantwoord moeten worden moeten nu nog snel gesteld worden, aangezien ik zondag twee weken naar Rhodos op vakantie ga :p
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    zondag al :eek: :'-( :{

    waar moet ik nu heen met m'n vragen :+
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb ik hier al vaak gelezen dat er veel problemen zijn met de 2e missie van Zero. Ik lees dat veel mensen benzinetekort hebben. Maar dat is wel je minste probleem! Je gebruikt alleen benzine als je de R ingedrukt houdt. Maar dat is geheel onnodig. Je drukt de R in om vaart te maken om op te stijgen. Daarna laat je hem los en het vliegtuig vliegt gewoon door, hij gaat iets trager, maar gebruikt geen bezine. Als je de R loslaat, kan je benzine sparen voor als je een rijdende motor moet bijhouden. Zo kan je makkelijk met een een half tot drie kwart volle tank over de missie halen.

    Helaas vind ik het nog een rot missie, want tot nu toe is mijn vliegtuig 2 keer kapot geschoten. :{
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het is een rot missie, maar hij is wel te doen.
    TIP: ga niet laag achter een motor aanvliegen, ze knallen je plane zo overhoop! Gewoon lekker hoog vliegen en knallen maar, je ziet vanzelf wanneer hij autoaimd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina