1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch net met mazzel het level gehaald met R ingedrukt. Kwam er na tien keer pas achter dat je met Zwart/Wit ook kon sturen dan kan je er zo achter gaan hangen en schieten.

    Waar kan je ergens poolen? Had hier volgens mij ergens gelezen dat je dat ook al kon doen.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Stel je bent bij CJ huis. (het begin huis). Je komt uit zijn duur, je gaat dan na links en rent de straat in. Je komt dan een brug tegen aan de rechterkant en daarnaast zit tie aan de linkerkant.
     
  3. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    8) :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net die les Circle Airstrop gehaald (met moeite) en moet nu ook nog 's landen. iemand hier tips voor ?
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je kan ook net achter die targets landen en ze kapotschieten. 5 seconden in de rug sprayen met dat machinegeweer en uitgeschakelt is die courrier.

    btw, die missie heb ik gehaald met R ingedrukt. Ik kwam aan met halfvolle tank. Je moet gewoon achter hen landen en schieten. Dus niet in de lucht gaan cirkelen zodat je onnodig benzine verbruikt. Bij mijn eerste poging vloog ik op de terugweg tegen een boom aan, en bij mijn tweede poging was het al prijs!

    @Feodor: positioneer je zo in de lucht dat je vliegtuig mooi evenwijdig is aan de landingsbaan. Vertraag met linkertrigger en daalt in een constante lijn. Vergeet niet een grote aanloop te nemen, m.a.w zodra je door de laatste corona vliegt kun je al lichtjes dalen. Zorg dat je tijdig vertraagt, want dat vliegtuigje komt op de grond redelijk moeilijk tot stilstand. ca. 15-20m
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  6. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die auto showroom net gekocht, en kan daar alleen maar auto's in van die missies wat ik doe... Of ook mijn eigen auto's ..? want ik mijn monstertruck enzo daar in doen...
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, er komen telkens auto's in na afloop van een missie. Je kunt zelf geen auto's in opslaan.
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt geen auto's daar saven, daar moet je een andere plek voor zien te vinden.

    [EDIT]
    Te laat...
     
  9. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    oohw.. Jammer.. iig wel bedankt :)
     
  10. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gekocht en volop gespeeld natuurlijk... wel heb ik een vraag. Wanneer worden de winkels op Rodeo unlocked?
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    @ C H i L; bij mij is dat niet het grootste probleem. Het grootste probleem bij mij is, dat ik soms corona's mis..:{
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van oefenen. Als je daar moeite mee hebt dan mag je het bij de volgende tests vergeten..
    Zorg ervoor je in een mooie boog vliegt en niet telkens gaat dalen of stijgen. Gewoon het vliegtuig schuin houden en corrigeren met witte of zwarte knop.
     
  13. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Laps en Victim gaan pas open als je in San Fierro bent dacht ik. En Dider Sachs gaat pas open nadat je terug uit Las Venturas terug in Los Santos komt. Jammer is dat, want daar heb je hele mooie kleding. Heb er ook net nog een sjiek pak gekocht. *)
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 98,93%, heb van www.faq.gtasanandreas.nl alle (39?) bloemen gepakt. Maar ik wordt niks geen %tje hoger bij mijn stats? Iemand een idee? Volgens mij moet er nog een nummer 40 ergens liggen. :confused:
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Voor bloemen krijg je volgens mij geen procenten net als voor de burglary missions
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, dat id had ik ook al..
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo staat het dan in die 100% checklist?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Foutje van hun lijkt me.Kijk maar is bij de faq's die op gamefaqs staan.Daar staan de bloemen nergens tussen
     
  19. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die vriendin hebt na burning desire, hoe moet je haar dan na de date terug naar huis brengen, als ik voor haar huis sta dan gaat ze niet naar binnen :confused: , alleen als ik de hele tijd expres met de auto bots gaat ze weg omdat ze dat kut vind...
    alvast bedankt
     
  20. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar parkeer je je auto? Wel in de rode cirkel hoop ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina