1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    als je in de straat bent waar sweet en ryder wonen die straat loop je af en kom je van zelf bij een kledings zaak en om de hoek is de gym *) *)
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoveel verschillende, maar de makkelijkste is inderdaad die om de hoek, het is een Binco.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ooow Binco :D Dankjulliewel :)

    K'heb het gevonden !
     
  4. SiLeNt

    SiLeNt Elite

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik wapens kopen?
    Ik heb wel een zaakje gevonden..Ammunation als ik het goed heb...maar die is dus nog dicht. En die andere vent die ik tegenkwam die me leerde schieten (jeweetwel:p) die is nergens te bekennen tussen zijn vuilnisbakken, dus bij hem kan ik ook nog niks kopen :confused:
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    Je kan ze nog niet ergens kopen. Je kan een Handgeweertje vinden bij die gozer waar jij het over had. Er ligt een Uzi op sweets huis, en er ligt een mooie AK in de movie studios. *)
     
  6. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net de missie gehaald met Raider dat ik naar de haven moest en daar dozen ophale..
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die missie is brak, die lukt me ook steeds maar niet. Volgens mij mag je ook geen een van die dozen omver gooien, want anders kun je die hele missie wel vergeten. Echt een stom gedoe dat. Dat ding rijd voor geen meter, en je kan maar een doos per keer oppakken volgens mij. Was net ff een missie aan het doen dat je op een motor een gast moet achtervolgen, die was ook best kut.
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    Die missie is heel makenlijk. Als je over dat hek een gaat laat je die poort gewoon ff dicht en ryder buiten staan. Dan schiet je iedereen kapot en ga je de dozen die wat verder weg staan allemaal dichterbij waar de auto gaat staan neerplaatsen. Zodat je ze meteen erin kan gooien. Dan schiet je dat slot bij de poort kapot en ryder komt eraan. Alles inladen en ff uitstapen als er weer een gozer van het leger ryder beschiet. Je hebt zelfs dozen over. Ik hoefde er 2 in ieder geval niet meetenemen. *)


    /Edit Heeft iemand een handige manier voor de missie Burning Desire. Waar je dat motel in de fik moet gooien met molotofs en daarna in het huis moet :confused: :confused: Ik vind dat echt een f*ck missie omdat onderandere ik niet met de molotofskan gooien :'-(

    /Edit 2
    Yes ik heb uhm net gehaald :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Lol, ik heb hem wel gehaald, maar vind hem wel brak O-) Ik ben nu aan het inbreken bij die gast om zn songteksten te jatten.
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een map kunnen vinden met alle parels, hoefijzer en grafity plekken. zoja zou iemand die kunnen posten ?
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Post dat dan in de cheat thread please niet hier want hier kijk ik en in het cheat forum niet. :D
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier hoe je de multyplayer kan openen? je moest iets bij CJ's huis voor zijn huis staan en dan helemaal naar rechts lopen totdat je bij een venster kwam, en dan erop klimmen en dan zie je een rood lichtje ergens branden waar je in moet lopen, maar waar is ''CJ'S huis?''
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    omg. dat is je save point...
     
  14. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ver zijn Jullie al?..Ik ben bij een missie dat ik met BigSmoke mensen van trein moet knalle
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    en die bigsmoke woont ook bij je save piont?
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    Ik had het al ergens geplaatst maar ja..

    [​IMG]

    Dat andere ding is een toren waar een parashut boven op ligt. :D
    Het is trouwens een Free Roam Multiplayer icoon.
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Later krijg je in andere steden ook van zulkje multiplayer opties maar dan met andere karakters. Bv een brandweerman.
     
  18. Randleman

    Randleman Takin' Yah On A Trip

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je GANG-members bij jouw voegen!!! Want dat lukt me steeds niet
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet ze locken ... en dan op de D-pad naar boven drukken :)
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    sta dicht bij gang members. target ze en druk omhoog op de D-pad. Op dit moment kan ik er 3 bij me laten joinen. Weet iemand trouwes of dit het max. aantal followers is?
    edit: sorry, was te laat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina